ChuckNorris1 Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Witam, nie chcę otwierać nowego tematu więc zapytam tutaj. Jak ma się pojedynek Dual control vs 2 zwykłe manetki jedna do hamulców druga do biegów? Jak wagowo mają się dwie zwykle manetki pod hydrauliki + przerzutki? Czy w ogóle ten dual control łatwiej się uzytkuje niż standard? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 17 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2007 Bardzo indywidualna kwestia preferencji. Jeździłem na trzech najpopularniejszych systemach i dla mnie DC jest po prostu o wiele bardziej logiczne i ergonomiczne. Na zwykłych manetkach też jeżdżę i nie narzekam wcale chodź mam je także sparowane z odwrotną sprężyną z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuckNorris1 Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 A jak mają się Dc vs standardowe w kwestii wagii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2007 Podobnie. Moje DC LX były minimalnie lżejsze niż zestaw tradycyjny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ChuckNorris1 Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 a inne spostrzeżenia- w czym latqwiej wymieniac linkę do przerzutek? co się częsciej psuje osobne manetki czy zespolone DC? i czy ktoś z was ważył DC vs osobne manetki z porównowywalnego przedziału np.XT/XTR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CR7 Prezes Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 ja mam XT 05 i po odkreceniu kciuków waga nie jest taka bardzo bolesna. Luzów nie mam a pare lat juz manetki mają, działąnie - jednym pasuje innym nie, mnie zaczarowały na długo przed ich kupnem. Byłem nimi zafascynowany, nie rozczarowałęm sie, chodza naprawde bardzo dobrze. Reguluje sie je bez wiekszych problemów a siła wkładana w zaczepianie blatu nie jest taka straszna. Ale każdy ma swoje priorytety - DC dzieli rowerzystó i raczej mało ktro pozostaje wobec nich obojetny, dla mnie są jak najbardziej ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
orfeuszsusel Napisano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2008 ja na LX'ach śmigam już ponad sezon i powiem szczerze... DC nie zamienię na nic innego chyba że model wyżej..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mentos Napisano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Napisano 4 Stycznia 2008 a inne spostrzeżenia- w czym latqwiej wymieniac linkę do przerzutek? co się częsciej psuje osobne manetki czy zespolone DC? i czy ktoś z was ważył DC vs osobne manetki z porównowywalnego przedziału np.XT/XTR nie słyszałem przynajmniej w Shimano o psujących się manetkach nie ważne jakie są. Luz roboczy w DC jest roboczy w tych starych od nowości (cały zespół chodzi góra dół) ale nie stuka w czasie jazdy na szczęście. Co do wymiany linki przynajmniej w LX to trzeba odkręcać plastikow obudowę by to zrobić (w nowych XTR/XT chyba nie), to minus ale często to sie raczej tego nie robi. A z wagą jak pisałem, ja ważyłem cały zestaw klamkomanetki z przewodami przyciętymi do mojego roweru + zaciski hamulcowe i taki zalany zestaw (bez kciuków i z alu śrubami mocującymi na kierę) waży 884g i to chyba jest minimalnie mniej niż tradycyjne zestawienie. DC 2008 XT waży z nieprzyciętymi przewodami, zalane, z nieprzyciętymi linkami przerzutek i adapterami (zapewne 160) 920g wg danych realnych (nie producenta) ze strony XTRBike a taki zestaw tradycyjny 923 a więc praktycznie tyle samo. http://xtrabike.webd.pl/catalog/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.