Skocz do zawartości

[przerzutka tył] wymiana kółek prowadzących


QauczuQ

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

 

musze kupić komplet kółek do obecnej przerzutki na tył. Orginalne XT to około 60 zł deore 18 zł.

 

Jest sens przepłacać?

Napisano
Orginalne XT to około 60 zł deore 18 zł.

A "No name" 4 zł i co ciekawsze są o wiele trwalsze od tych oryginalnych. I właśnie takie kółeczka za 4 zł założyłem do XTeka i jestem bardziej zadowolony z nich niż z tych oryginalnych co były przy XTeku.

Napisano

kiedys mialem xtr'a. kolka sie skonczyly i z braku pasujacych zamiennikow kupilem i wlozylem zwykle sis'y. bylo tak ze nie bardzo pasowaly rozmiarem szerokosci ich tuleje - wiec wyjalem. koleczka lataly na srubach jak ..... nie powiem co ale dzialaly zupelnie bezproblemowo. cena - kilka zl.

 

z innych zamiennikow za oryginalne mialem kolka tacx'a - zameczyla je jedna jazda w mokrych warunkach i lozyska sie zatarly.

mialem koleczka exu na maszynowkach - same kolka alu z wycietymi otworami odciazajacymi: jedno i drugie kolko stracilo czesc zębow. smietnik.

 

zwykle koleczka z byle czego wytarczaja moim zdaniem w zupelnosci

Napisano

ludzie nie kaleczcie XT gó*nianymi kółeczkami za 4zł

przecież gdyby nie było różnicy to po co by dawali ceramiczne slizgi?

 

minimum BBB a najlepiej oryginały

Napisano
ludzie nie kaleczcie XT gó*nianymi kółeczkami za 4zł

przecież gdyby nie było różnicy to po co by dawali ceramiczne slizgi?

Gó*niane kółeczka to są właśnie te ceramiczne. Nie dość że płacisz krocie, to jeszcze dostajesz towar który prawdopodobnie szybciej się rozleci, gdyż te ceramiczne tulejki lubią pękać.

A znaczących różnic nie ma żadnych - jeździłem na tym i na tym i nie widzę aby XT czuł się okaleczony.

Napisano

Co do kółeczek to używałem już różnych, najzwyklejszych za 4zł, działały by świetnie, ale miały 10 zębów, a potrzebowałem 11 (podobno przerzutka może stracić precyzję, i chyba coś w tym jest). Później miałem BBB, tak jak u Tobo przy kółkach Tacx'a zatarły się po większym błocie, ale wystarczyło rozłożyć łożyska i urządzić im kąpiel w cilit kamień i rdza, chodzą do dzisiaj w drugim rowerze. Teraz mam oryginalne XT i jakoś nie wydaje mi się żeby było to coś specjalnego, tyle że jedno łożysko kulkowe a drugie ceramiczne. Nie zauważyłem żeby lepiej się kręciło od kółek na zwykłych tulejach. Te na maszynowych kręcą się najlepiej. Nie płacił bym 60zł za oryginalne skoro za ok. połowę ceny mogę mieć BBB, albo Tacx'a.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...