nowa_szosa Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Witam, czy ktoś miał problem z bateriami w klamko manetkach Shimano 105 Di2, tzn baterie CR1632 padają strasznie szybko, co miesiąc lub dwa, muszę je wymieniać. Próbowałem już różnych firm. Po roku męczarni zobaczyłem w specyfikacji że powinny wytrzymać 3lata. Coś znalazłem na temat aktualizacji ale wszystko mam aktualne w apce shimano. Czy ktoś miał podobny problem? Cytuj
ernorator Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Wczesne firmware powodowały szybsze zużycie baterii, może trzeba updatować. Jeśli sczytujesz poziom baterii z garmina to on czasem źle pokazuje. Gdzieś czytałem jak chłop miał rower w garażu to opierał go o ścianę przerzutką, ta chciała się skorygować i cały czas odpychała się od ściany https://bettershifting.com/how-to-troubleshoot-di2-battery-drain-issues/#setup 1 Cytuj
nowa_szosa Napisano 2 godziny temu Autor Napisano 2 godziny temu Bardziej bym stawiał na firmware, rower wisi na ścianie. Garmin raczej dobrze pokazuje bo dioda na klamko manetkach świeci czerwonym kolorem. Cytuj
marcesco Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu (edytowane) @nowa_szosa mam dokładnie to samo, 105tka 12s, lewa klamkomanetka meldowała słabą baterię już po wyjęciu z pudełka. Zrobione raptem 700 km i już trzeci zestaw baterii, aktualizacja zrobiona i nic się nie zmieniło. Z kolei prawa klamkomanetka absolutny spokój. Próbowałem nawet podmieniać baterie między obiema klamkomanetkami. Rozważam zgłoszenie gwarancyjne. Edit: u mnie Wahoo. W ogóle po wyjęciu z pudełka lewa strona nawet się nie włączała, dopiero po kablu odżyła. Edytowane 2 godziny temu przez marcesco Cytuj
nowa_szosa Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu Aktualizację robiłeś przez apkę? bo coś tam w Internecie znalazłem że da się tylko kablem w serwisie a pozostałe elementy za pomocą aplikacji shimano. Cytuj
marcesco Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Tylko przez apkę ale musi być podpięty kabel manetka-bateria. To mój drugi rower Di2 i generalnie mam to rozpoznane. 1 Cytuj
nowa_szosa Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu spróbuję poszukać tego kabla ewentualnie podzwonię po serwisach bo zaczyna mnie to irytować Cytuj
ernorator Napisano 49 minut temu Napisano 49 minut temu Ja robiłem przez apkę BT ale czytałem, że jak wywali błąd przy aktualizacji BT to uceglisz klamkę i trzeba iść do serwisu żeby podpięli pod komputer. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.