nowa_szosa Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Witam, czy ktoś miał problem z bateriami w klamko manetkach Shimano 105 Di2, tzn baterie CR1632 padają strasznie szybko, co miesiąc lub dwa, muszę je wymieniać. Próbowałem już różnych firm. Po roku męczarni zobaczyłem w specyfikacji że powinny wytrzymać 3lata. Coś znalazłem na temat aktualizacji ale wszystko mam aktualne w apce shimano. Czy ktoś miał podobny problem? Cytuj
ernorator Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Wczesne firmware powodowały szybsze zużycie baterii, może trzeba updatować. Jeśli sczytujesz poziom baterii z garmina to on czasem źle pokazuje. Gdzieś czytałem jak chłop miał rower w garażu to opierał go o ścianę przerzutką, ta chciała się skorygować i cały czas odpychała się od ściany https://bettershifting.com/how-to-troubleshoot-di2-battery-drain-issues/#setup 1 Cytuj
nowa_szosa Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu Bardziej bym stawiał na firmware, rower wisi na ścianie. Garmin raczej dobrze pokazuje bo dioda na klamko manetkach świeci czerwonym kolorem. Cytuj
marcesco Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu (edytowane) @nowa_szosa mam dokładnie to samo, 105tka 12s, lewa klamkomanetka meldowała słabą baterię już po wyjęciu z pudełka. Zrobione raptem 700 km i już trzeci zestaw baterii, aktualizacja zrobiona i nic się nie zmieniło. Z kolei prawa klamkomanetka absolutny spokój. Próbowałem nawet podmieniać baterie między obiema klamkomanetkami. Rozważam zgłoszenie gwarancyjne. Edit: u mnie Wahoo. W ogóle po wyjęciu z pudełka lewa strona nawet się nie włączała, dopiero po kablu odżyła. Edytowane 1 godzinę temu przez marcesco Cytuj
nowa_szosa Napisano 1 godzinę temu Autor Napisano 1 godzinę temu Aktualizację robiłeś przez apkę? bo coś tam w Internecie znalazłem że da się tylko kablem w serwisie a pozostałe elementy za pomocą aplikacji shimano. Cytuj
marcesco Napisano 1 godzinę temu Napisano 1 godzinę temu Tylko przez apkę ale musi być podpięty kabel manetka-bateria. To mój drugi rower Di2 i generalnie mam to rozpoznane. 1 Cytuj
nowa_szosa Napisano 56 minut temu Autor Napisano 56 minut temu spróbuję poszukać tego kabla ewentualnie podzwonię po serwisach bo zaczyna mnie to irytować Cytuj
ernorator Napisano 5 minut temu Napisano 5 minut temu Ja robiłem przez apkę BT ale czytałem, że jak wywali błąd przy aktualizacji BT to uceglisz klamkę i trzeba iść do serwisu żeby podpięli pod komputer. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.