Lukasz31 Napisano 14 godzin temu Napisano 14 godzin temu Czy możecie mi podać mniej/więcej koszt serwisu takiego amortyzatora, jaki to model i czy rower używany z takim amortyzatorem warto w ogóle kupić ? Cytuj
cervandes Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Olejowy w spider suspensions ze 200pln, pełny z rozebraniem ze 300 a totalnie wymiana każdej uszczelki - z 700. Czy warto kupić... Zapytaj właściciela jak często był serwisowany amortyzator, instrukcja wymaga raz na rok lub max co 100 godzin. Jeśli nie był nigdy, przez lata - to O ILE NIE JEST USZKODZONY to pierwsze co należy mu zrobić to pełen serwis. I tak oto dochodzimy do odpowiedzi - czy warto. Jak w środku jest zatarty to nie warto. Jak był serwisowany czasem - można rozważać. Jeśli był serwisowany zgodnie z zaleceniami - śmiało kupować i się nie bać. Cytuj
Lukasz31 Napisano 13 godzin temu Autor Napisano 13 godzin temu Dziękuję Ci za odpowiedź… Z tego co mi dziewczyną sprzedającą odpisywała, to w przeciągu 7 lat oddawał rower do serwisu jak to napisała: na „ogólny serwis” czyli więcej mi nic nie, bo i pewnie nie wie co było robione… Rower ma podobno przebiegu około 1000km, trzymany w mieszkaniu. Dałeś mi teraz zagwozdkę…Nie ukrywam że byłem już skłonny się na niego decydować. Jest w stosunkowo nie dużych pieniądzach 3500 zł na karbonowej ramie. Jeśli nie jest to problem mogę podesłać Ci linka na priv aby go zobaczył fachowym okiem.. Cytuj
cervandes Napisano 13 godzin temu Napisano 13 godzin temu Możesz wysłać. Musisz jednak zdawać sobie sprawę, że skoro był "na ogólnym serwisie" tzn że nikt nie robił serwisu amortyzatora. Każdy element uszczelnienia w nim ma obecnie prawie 10 lat. Nawet jeśli jest w stanie czystym, niezużytym, to guma dawno temu straciła swoje właściwości. Skoro planujesz rower kupić, jeździć, to w mojej ocenie nie pozostaje nic innego jak pełen serwis. Wymiana płynów ustrojowych i kompletu uszczelek. Cytuj
Przecietny Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu Moim zdaniem jest spora szansa,że amor będzie w dobrym stanie. Jeśli prawdą jest,że tylko 1000km zrobiony tym rowerem, do tego jeździła nim dziewczyna założyć można,że ten amor nie był wykorzystywany nawet w 10% swoich możliwości. Wtedy tylko serwis i bedzie hulał. Jak jesteś sprawny manualnie to kup komplet uszczelek i z instrukcji producenta o ile jeszcze jest, bo sam kiedyś szukałem do starszego i już nie było. Do tego internet, filmiki i zrobisz to sam. Uszczelki pewnie coś ok 200zł i olej do tego, z tego co pamiętam to do starszych foxów wchodziło go sporo. Musisz to sobie przeliczyć. Jak bedzie korzystniej. Cytuj
Lukasz31 Napisano 10 godzin temu Autor Napisano 10 godzin temu Czyli może być tak że nawet już nie ma do niego uszczelek i wtedy mam rozumieć że amortyzatora już nie ma możliwość zregenerować ? Czy może się nadają jakieś inne ? Cytuj
Przecietny Napisano 10 godzin temu Napisano 10 godzin temu ja pisałem,że nie mogłem na stronie foxa znaleźć manuala. Uszczeki do kupienia pewnie będą ale pewności nie mam. Musisz posiadać nr seryjny amora wpisać go na stronie producenta, tam wyskoczy Ci model i chyba zestaw uszczelek, nie pamietam dawno tam nie zagladałem ale tak jest u innego producenta. Cytuj
Lukasz31 Napisano 10 godzin temu Autor Napisano 10 godzin temu Spoko, dziękuję Ci za info. dobrego dnia życzę 🙂 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.