Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Czy możecie mi podać mniej/więcej koszt serwisu takiego amortyzatora, jaki to model i czy rower używany z takim amortyzatorem warto w ogóle kupić ?

IMG_3111.jpeg

Napisano

Olejowy w spider suspensions ze 200pln, pełny z rozebraniem ze 300 a totalnie wymiana każdej uszczelki - z 700. Czy warto kupić... Zapytaj właściciela jak często był serwisowany amortyzator, instrukcja wymaga raz na rok lub max co 100 godzin. Jeśli nie był nigdy, przez lata - to O ILE NIE JEST USZKODZONY to pierwsze co należy mu zrobić to pełen serwis. I tak oto dochodzimy do odpowiedzi - czy warto. Jak w środku jest zatarty to nie warto. Jak był serwisowany czasem - można rozważać. Jeśli był serwisowany zgodnie z zaleceniami - śmiało kupować i się nie bać.

Napisano

Dziękuję Ci za odpowiedź…

Z tego co mi dziewczyną sprzedającą odpisywała, to w przeciągu 7 lat oddawał rower do serwisu jak to napisała: na „ogólny serwis” czyli więcej mi nic nie, bo i pewnie nie wie co było robione… 

Rower ma podobno przebiegu około 1000km, trzymany w mieszkaniu. Dałeś mi teraz zagwozdkę…Nie ukrywam że byłem już skłonny się na niego decydować. Jest w stosunkowo nie dużych pieniądzach 3500 zł na karbonowej ramie. Jeśli nie jest to problem mogę podesłać Ci linka na priv aby go zobaczył fachowym okiem.. 

Napisano

Możesz wysłać. Musisz jednak zdawać sobie sprawę, że skoro był "na ogólnym serwisie" tzn że nikt nie robił serwisu amortyzatora. Każdy element uszczelnienia w nim ma obecnie prawie 10 lat. Nawet jeśli jest w stanie czystym, niezużytym, to guma dawno temu straciła swoje właściwości. Skoro planujesz rower kupić, jeździć, to w mojej ocenie nie pozostaje nic innego jak pełen serwis. Wymiana płynów ustrojowych i kompletu uszczelek. 

Napisano

Moim zdaniem jest spora szansa,że amor będzie w dobrym stanie. Jeśli prawdą jest,że tylko 1000km zrobiony tym rowerem, do tego jeździła nim dziewczyna założyć można,że ten amor nie był wykorzystywany nawet w 10% swoich możliwości. Wtedy tylko serwis i bedzie hulał. Jak jesteś sprawny manualnie to kup komplet uszczelek i z instrukcji producenta o ile jeszcze jest, bo sam kiedyś szukałem do starszego i już nie było. Do tego internet, filmiki i zrobisz to sam. Uszczelki pewnie coś ok 200zł i olej do tego, z tego co pamiętam to do starszych foxów wchodziło go sporo. Musisz to sobie przeliczyć. Jak bedzie korzystniej.

Napisano

Czyli może być tak że nawet już nie ma do niego uszczelek i wtedy mam rozumieć że amortyzatora już nie ma możliwość zregenerować ? Czy może się nadają jakieś inne ?

Napisano

ja pisałem,że nie mogłem na stronie foxa znaleźć manuala. Uszczeki do kupienia pewnie będą ale pewności nie mam. Musisz posiadać nr seryjny amora wpisać go na stronie producenta, tam wyskoczy Ci model i chyba zestaw uszczelek, nie pamietam dawno tam nie zagladałem ale tak jest u innego producenta.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...