Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Cześć

Kupiłem Wooma 6 i zabrałem się za jego przygotowanie do sezonu ( tak samo jak 3,4,5, złożony jest prawie na sucho)

Ponieważ oddawałem RST  na przegląd zerowy musiałem rozebrać stery (A-head).

Zauważyłem przy tym, że kapa sterów z uszczelką jest około 1mm ponad płaszczyzną główki ramy. Tak że uszczelka w ogóle do niej nie przylega.

Po jej zdjęciu pomiędzy kapą, a klinem włożone są 2 szt. cieniutkich podkładek. Po ich wyjęciu kapa normalnie siada na główkę ramy i staje się szczelna. 

Po skręceniu bez podkładek nie pojawią się żaden luz kierownica chodzi lekko.

Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to powinno być prawidłowo zmontowane ? 


Sprawdziłem Woom 5 i tam również kapa nie przylega. Az dziwne że przez dwa lata nie zwróciłem na to uwagi.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...