PawelW84 Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Cześć Kupiłem Wooma 6 i zabrałem się za jego przygotowanie do sezonu ( tak samo jak 3,4,5, złożony jest prawie na sucho) Ponieważ oddawałem RST na przegląd zerowy musiałem rozebrać stery (A-head). Zauważyłem przy tym, że kapa sterów z uszczelką jest około 1mm ponad płaszczyzną główki ramy. Tak że uszczelka w ogóle do niej nie przylega. Po jej zdjęciu pomiędzy kapą, a klinem włożone są 2 szt. cieniutkich podkładek. Po ich wyjęciu kapa normalnie siada na główkę ramy i staje się szczelna. Po skręceniu bez podkładek nie pojawią się żaden luz kierownica chodzi lekko. Czy ktoś może mi podpowiedzieć jak to powinno być prawidłowo zmontowane ? Sprawdziłem Woom 5 i tam również kapa nie przylega. Az dziwne że przez dwa lata nie zwróciłem na to uwagi. Cytuj
Dokumosa Napisano 2 godziny temu Napisano 2 godziny temu Oni w montowni się nie zastanawiają tylko montują co dostają w komplecie. Podkładki są właśnie po to żeby dopasować wysokość pokrywy tak żeby uszczelka miała delikatny kontakt z ramą. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.