Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Przerabiam rower crossowy kross evado 3.0, ładując w niego napęd centralny Bafang M410:

image.thumb.png.e0946737789aa471726f0b28d46a1156.png

 

 

Spotkałem się z opinią, że to obciąży ramę, która może się złamać lub pęknąć przez dodatkowe siły.

Przeanalizowałem temat i tego za bardzo nie mogę sobie wyobrazić. Dodatkowy moment obrotowy wpłynie jedynie niekorzystnie na napęd (zębatka, łańcuch, kaseta) i to jest dla mnie logiczne. A co w przypadku ramy? Siły dalej powinny być podobne, bo jedyną siłą z zewnątrz przykładam przez nogi, a jedyną różnicą jest dodatkowa masa silnika skręcona z mufą (4kg) zamiast 1kg w klasycznym wydaniu.

Albo może nie uważałem na fizyce.. pomóżcie :)

Napisano
1 godzinę temu, glados_v9 napisał:

a jedyną różnicą jest dodatkowa masa silnika skręcona z mufą (4kg) zamiast 1kg w klasycznym wydaniu.

Weź ty się może nie bierz za żadne przeróbki z taką wiedzą i pojmowaniem kwestii technicznych.

 

 

Ramy o takim kształcie potrzebujesz żeby ten silnik zamontować

 https://encrypted-tbn0.gstatic.com/shopping?q=tbn:ANd9GcQOXnEsIXqXP663po8GPFcur_3xQzj-9dAw6nRMxqj01r6QuLhneJ8pkT8lWJ6xbV2fVCjNtKXaou0BpLMNWyDgwHO-LB-_2xce6iy-i-riGrhhJHffqtf6

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...