Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam wszystkich,

chciałbym się doradzić, jestem totalnie zielony jeśli chodzi o sprzęt rowerowy. 

Zaczynam swoją przygodę z szosą, totalnie amatorsko. Przesiadam się z MTB na szosę, tak po prostu dla siebie, żeby zwiększyć treningi, bo do lasu teraz daleko.

Ale ja nie o tym. Chciałbym kupić sobie na początek Magene C606 jak w tytule, głównie do nawigacji, nowych tras itd. Od czegoś muszę zacząć i chcę zacząć od Magene.

Moje pytanie, czy dokupowanie do tego komputera(licznika) czujników S314 ma w ogóle sens? Myślałem do dokupieniu dwóch czujników (kadencji i prędkości) 

Proszę o porady. Z góry dziękuję. 

Napisano (edytowane)

Ja ci zdecydowanie bardziej polecam BSC300. Tym bardziej że od niedawna zaczęły się pojawiać mapy aktualizowane przez użytkowników to jest naprawdę ogromna zaleta. 

Sprawdź sobie ile będzie cię tutaj kosztował z kodem CHIN10. https://pl.aliexpress.com/item/1005005675685447.html

Ten Magene działa na tej samej zasadzie co w.w. BSC300, to nie jest pełnoprawna nawigacja tylko proste prowadzenie po śladzie a kosztuje niemal dwukrotnie tyle, miej to na uwadze.

Edytowane przez keltu
  • +1 pomógł 1
Napisano (edytowane)

Ze stajni igpsport jest też igs630s to też pełnoprawna nawigacja z przeliczaniem po zjechaniu z zaplanowej trasy (tylko zwróć uwagę na końcówkę "S" bo jest też igs630 i nie ma przeliczania) i tam podobnie jak w BSC300 też można wgrywać społecznościowo aktualizowane mapy.

Od Magene nie wiem czy jest coś takiego

Edytowane przez keltu
  • +1 pomógł 1
Napisano

Ja zadowolony jestem z C606. Początki mnie denerwowały ale już się z nim "obyłem". Mam połączony z czujnikami cycplusa do kadencji i prędkości. Plusem C606 są mapy,które są na urządzeniu i aktualizowane są co bodajże kwartał. Bateria spoko. Jasność mam na auto i z widocznością problemu nie ma. Od włączenia do jazdy mija kilka sekund. Szybki skubany jest.