Skocz do zawartości

[Rower] Specialized Turbo Tero x 5.0 - aktualizacja firmwmare


Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich.

Mam problem z powyższym modelem roweru. Przyszła paczka, rozpakowałem, włączyłem i moim oczom na ekranie komputera pokazała się informacja o tym, że muszę zrobić update firmware poprzez USB-C.
I to na tyle. 
Mogę zsynchronizować rower z aplikacja Mission Control ale aplikacja nie posiada możliwości aktualizacji. Rower działa... powiedzmy, że działa. Komputer pokazuje tylko Proszę zaktualizować firmware. Wspomaganie silnika działa ale w jakim trybie tego nikt nie wie. Aplikacja w telefonie nie zczytuje danych z komputera, dla niej rower po prostu jest zawieszony w powietrzu i tyle.

Za kilka dni zamierzam udać się do sklepu gdzie kupiłem rower (praca, praca, praca :( ) i spytać się - co z tym zrobić? Ale zanim się tam udam, postanowiłem spytać się tutaj - może ktoś coś jakoś :)
Podłączałem rower kablem usb do laptopa - nawet go nie wykrył. Do telefonu - aplikacja pokazuje nadal połączenie BT. 


Dziękuję wszystkim za porady (nawet te głupie - nie, nie wyrzucę go na śmietnik, nie, nie oddam go jak nie działa :D) Bardziej będę się cieszył z porad z sensem :D :D

Pozdrawiam
Mori

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie pamiętam dokładnie, bo nie mam teraz stycznkści ze Specenm na bieżąco, ale chyba od dłuższego już czasu sklep podczas sprzedaży powinien go zarejestrować - jakby aktywować z poziomu dealera, czego tu prawdopodobnie nie zrobił.

Muszą go jakby przestawić z trybu demo ;)

Ale zadzwoń najpierw do sklepu, żeby się upewnić.

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem z tym sklepem (na moje nieszczęście najbliższym serwisem autoryzowanym Speca) jest to, że nie chcę tam wracać i mieć z nimi do czynienia (sklep nie w Polsce więc nie będę robił czarnego PR tutaj ;) ) 
A co do tego co piszesz - zapewne masz całkowitą rację. To w jaki sposób rower został mi dostarczony i obsługa jaką miałem daje sporo punktów do teorii, że zapakowali jak mogli i wysłali do mnie w trybie (dosłownie - PrzezNoc - nawet nie wiedziałem, że taki tryb istnieje :D) 
No nic. Umieszczę aktualizację jak już odwiedzę sklep. 
Może komuś się kiedyś przyda przy podobnym problemie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...