ardb Napisano 11 Czerwca 2024 Napisano 11 Czerwca 2024 Robiłem ostatnio mały serwis Monarcha RT3. No i zauważyłem, że jeden z tych trzech oringów, na komorze powietrznej ma minimalnie większą średnicę. Niestety nie zarejestrowałem który to. Próbowałem potem ten większy założyć najbliżej gwintu, bo zdawało mi się, jakby tam był jakiś minimalny ząbek i może większa średnica, ale nic z tego - nie dało się na to zatknąć zewnętrznej puszki - wybrzuszało się i marszczyło. Ostatecznie założyłem z powrotem jeden ze starych oringów - ten mniejszy oczywiście. Mam więc pytanie: gdzie ten większy przepisowo przynależy? I w sumie dlaczego? I jeszcze dodatkowe pytanie: jak właściwie jest uszczelniany gwint, którym dokręcamy komorę? Żadnej dodatkowej uszczelki na to nie dostałem w zestawie. Zapomniałem tam zajrzeć i zlustrować przed montażem i teraz mi się na styku olej zaczął pojawiać Cytuj
ardb Napisano 11 Czerwca 2024 Autor Napisano 11 Czerwca 2024 (edytowane) Jak zapewne słusznie zauważyłeś, na tym rysunku nie ma odpowiedzi na żadne z moich pytań i nie ma zaprezentowanego żadnego oringa z tych, o które pytam. Tak - patrzyłem do manuala 2016-monarch-rl-rt-xx-service-manual-.pdf. Nie znalazłem żadnej odpowiedzi. Edytowane 11 Czerwca 2024 przez sznib nie cytujemy posta poprzedzajacego w całości. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.