pierotez Napisano 19 Maja 2024 Napisano 19 Maja 2024 (edytowane) Napiszę parę słów o problemie bo nie mogę znaleźć podpowiedzi. Szosa cannona na 105-ce, konkretnie na modelu 5700. Zrobiony serwis napędu i hamulców na których dociągnę do końca sezonu. Po podregulowaniu siodełka i kierownicy wziąłem się za regulacje manetek bo kieka jest za bardzo do góry i jest problem z chwytaniem za klamki podczas hamowania, i tak. Udało mi się wyrównać manetki względem siebie bo lewa była za bardzo do wewnątrz i do góry. Jeszcze jest ciutkę wyżej (róg) niż prawa ale to później bo na razie bez ściągania taśmy Właśnie: 1. Opuściłem kierownicę w dół 1,5mm zaznaczone w okienku mostka. 2. jak wyregulować klamki góra-dół (pewnie odkręcić śrubę i przesunąć po kierownicy ) 3. najważniejsze czyli regulacja klamki bliżej-dalej w pozycję bliżej. - wszędzie w poradnikach (przeważnie na 5800) śrubka (2-2,5mm) do regulacji jest z góry na rogu. - ja nie widzę jej ani z góry ani po bokach 🙄😠 Edytowane 19 Maja 2024 przez pierotez fotki Cytuj
piotrekbe Napisano 19 Maja 2024 Napisano 19 Maja 2024 (edytowane) Ad2, odwinąć owijkę, poluzować śrubę mocowania i ustawić w odpowiedniej pozycji Ad 3. W starych klamkach nie było śruby regulacyjnej odstępu, tylko gumowe podkładki (są na allegro): Edytowane 19 Maja 2024 przez piotrekbe 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.