Skocz do zawartości

[koła] wymiana Specialized Alloy na ?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam te XR1700 z fahrrad.de. przyszły jakieś 2 tyg temu. Oryginalne kartony, taśma tubeless, wentyle w zestawie.
tarcze IS, data produkcji koniec 2022. Na to wychodzi, że od 2023 dt robi tylko pod CL.
20231229_130812.thumb.jpg.3aa5d2cf0de3ed62cb77b0f9132479c8.jpg

Edytowane przez Molekpl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

a te za 1550? Powiedzmy, że te 3 opcje mogę mieć w tej samej cenie przez znajomego się okazało ...

https://www.olx.pl/d/oferta/kola-dt-swiss-350-ex-1700-straightpull-ex511-29-CID767-IDY6zlo.html

https://www.olx.pl/d/oferta/kola-dt-swiss-350-xr-1700-straightpull-29-CID767-IDYddDs.html

XR391 na piastach DT Swiss 350 CL Straightpull BOOST

 

która opcja najlepsza?

Edytowane przez martingg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Na 90% wezmę te, jest dobra promocja na nie, na microspline 12 wychodzi 1739 

 

https://fitwheels.eu/kola-dt-swiss-350-ex-1700-straightpull-ex511-29-p-432.html

Na 90% wezmę te koła 

https://fitwheels.eu/kola-dt-swiss-350-ex-1700-straightpull-ex511-29-p-432.html

zbieram wyceny na resztę… @.@ 

Edytowane przez martingg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.01.2024 o 00:31, matt_owy napisał:

Ta oferta na xr 1700 za 305 euro jest dziwna. Producent uważa, że te koła są dostępne tylko z piastami z CL. A na stronie tego sklepu są w standardzie na 6 śrub.

Można jednak odszukać informację o takiej wersji w dziale wsparcie na stronie DT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

No mam ori, waga ta sama będzie, bardziej to zmiana dla dobrego produktu … sam się waham czy to robić 😂 powiedzmy że te wszystko koła wychodzą mi finansowo tak samo. Kwestia wyboru które kupić. 
 

Poza tym że ważą 2kg (przód plus tył) to nie widzę specyfikacji jaki mają udźwig te ori koła … warte na olx z 600 zł także mało o ile ktoś je kupi.
 

Chyba że zostawić te koła, dać szerszą oponę, kasetę SLX (wymieniam wszystko na xt) i je na zimę trzymać a na lato coś innego (dozbierac do wytrzymanego carbonu?)

Edytowane przez martingg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Jeśli bym się wstrzymał miesiąc co nie jest problemem ... to któreś z tych? Powiedzmy limit 4k ~~

https://www.olx.pl/d/oferta/kola-mtb-boost-pro-way-xc36-28mm-29er-carbon-1395g-karbonowe-rower-CID767-IDYd2Tv.html ~~ 4k

https://lemonbike.eu/product/evanlite-x25/#configuration ~~ 4k

https://no-limited.pl/product/no-limited-team-350/  ~~ 4k

https://www.bike-discount.de/en/newmen-advanced-sl-x.a.30-29-cl-boost-shimano-microspline-wheelset  4,5 ~~

 

 

 

czy iść w "eco" i brać XM421 ~~ DT SWISS 350 NEW Ratchet 36T, Sapim D-Light: 1650g też mają udzwig 120, powinno być ok. Cena 2400 ~~  np https://imastore.eu/Kola-28h-DT-Swiss-XM421-DT-350-25mm-od-1667g-p129

Edytowane przez martingg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, NerfMe napisał:

Ile ważą te koła które masz obecnie? Może się okazać, że to będzie zmiana dla zmiany. Szersze obręcze do Chisela, gdzie i tak nie włożysz opony szerszej niż 2,4 cala też niewiele zmieni. Te XR są super ofertą pod ten rower. Moim zdaniem:D

Jeśli zaufać danym z ogłoszenia z olx to te koła (fabryczne w chiselu) ważą 1891 g. Zgadzam się, że nie ma co do tego roweru pakować obręczy 30 biorąc pod uwagę max szerokość opony. 

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tyle ważą bo to moje ogłoszenia, dodatkowo mają stalowy bębenek ważyłem coś koło 150g. Znana już jest marka tych piast i producent. W katalogu są bębenki MS. Jeśli są aluminiowe to mamy 100g mniej. To są lekkie koła, gdybym wiedział wcześniej co to za piasty to pewnie bym nie kupił nowych kół, tylko napisał do producenta i zamówił bębenek ms. No i całkiem cykają.
Tym bardziej, że ciężko sprzedać, dostałem tylko 2 propozycje które zignorowałem za 400zł.
Ja bym jeździł i zmienił jeśli padną, do tego czasu schudniesz i sobie kupisz coś lekkiego. Nie róbmy sobie jaj z kupowaniem wyścigowych karbonowych kół jak ważysz 115kg. No chyba, że masz kaprys..

  • +1 pomógł 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ćwiczę na siłowni raczej nie schodzę poniżej 110 przy 193 wzrostu :) 

Te carbony to chyba faktycznie kaprys i tyle … 

5 minut temu, Molekpl napisał:

Tyle ważą bo to moje ogłoszenia, dodatkowo mają stalowy bębenek ważyłem coś koło 150g. Znana już jest marka tych piast i producent. W katalogu są bębenki MS. Jeśli są aluminiowe to mamy 100g mniej. To są lekkie koła, gdybym wiedział wcześniej co to za piasty to pewnie bym nie kupił nowych kół, tylko napisał do producenta i zamówił bębenek ms. No i całkiem cykają.
Tym bardziej, że ciężko sprzedać, dostałem tylko 2 propozycje które zignorowałem za 400zł.
Ja bym jeździł i zmienił jeśli padną, do tego czasu schudniesz i sobie kupisz coś lekkiego. Nie róbmy sobie jaj z kupowaniem wyścigowych karbonowych kół jak ważysz 115kg. No chyba, że masz kaprys..

Znalazłeś może gdzieś ich „wyporność”?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, marcin_ostrów napisał:

Cała to rozkmina mając XR1700 za 300 € jest naprawdę bessensu :D

To autor powinien sobie wziąć do serca. Jakby takie byly, w tej cenie, w szerokości 30 mm to by wleciały do mojego traila.

56 minut temu, matt_owy napisał:

Jeśli zaufać danym z ogłoszenia z olx to te koła (fabryczne w chiselu) ważą 1891 g. Zgadzam się, że nie ma co do tego roweru pakować obręczy 30 biorąc pod uwagę max szerokość opony. 

Czyli to dość lekkie koła, szczególnie że są z rowerem. Moim zdaniem jak się nie krzywią i nie czujesz by były za mało sztywne to limit wagowy tych kół nie ma znaczenia.

Spec podaje limit wagowy dla Chisela 136 kg, więc koła też muszą tyle wytrzymać.

Edytowane przez NerfMe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowane)

Właśnie czytałem manual i faktycznym limit całkowity 136kg, z tym że są rozbicia na kierowcą + cargo w różnych kombinacjach i wychodziło 116kg kierowca + 20kg cargo etc. Czyli nie jest źle.

 

Moze zamiast kombinować po prostu kupić nowe piasty? Podobno nie jest najwyższych lotów i porwania się rozwalić w sumie to był najczęstszy zarzut do tych kół z tego co czytałem.

Da się je wymienić i np zmienić mocowanie tarcz na camlock?

Ok widzę że piasty 1k … bez sensu 

Edytowane przez martingg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...