Skocz do zawartości

[Osłona na łańcuch] szukam osłony na mój układ łańcucha


silemt

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Z racji że jestem amatorem, to piszę z prośbą, abyście polecili mi jakąś dobrą, pasującą osłonę, która zakryje jak największy obszar bez żadnych komplikacji, tak do max 50-100zł

Link: https://allegro.pl/oferta/rower-mtb-kands-29-guardian-piaskowo-niebie-21-r23-13516448988?utm_medium=afiliacja&utm_source=ctr&utm_campaign=9a70cdba-1cf6-465d-88bc-513a4c393782#

Z góry dziękuję za pomoc : ]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Te pełne osłony łańcucha zwykle są montowane do dedykowanych punktów montazowych na ramie. Ale ponieważ nie masz na ramie takich to pozostaję ci opcja montażu do suportu. I sprawa koegzystencji takiej oslony z przedniej przerzutką jest wątpliwa. 

W skrócie - jak chcesz pełna oslone trzeba bylo kupować holenderke a nie mtb.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony które faktycznie będą chronić są tylko do rowerów z napędem jednorzędowym lub z biegami w piaście.
Dedykowanych osłon nie ma, musiałbyś coś sam wystrugać. A tak, to po prostu po bardziej błotnistej jeździe spłukać rower, nasmarować potem łańcuch i tyle.

Do smarowania oleje dedykowane mokrym warunkom. Pojedynczy przelotny deszcz nie powinien być problemem ale cały dzień opadów, to nie wiem czy jakikolwiek da radę.
Jak planujesz wielodniowy wypad, to po prostu trzeba zabrać buteleczkę ze sobą.

Na suche warunki ostatnio w modzie "oleje" na bazie wosku. Nie powiem, całkiem całkiem to działa, choć dużo zależy od konkretnego produktu. Ja ma Squirt-a i wystarcza mi na około 150km. Teflonowe według mnie za bardzo jednak brudzą.
Do przestudiowania stary i długi temat: https://www.forumrowerowe.org/topic/32488-smarowanie-zalety-i-wady-olejów-do-łańcucha/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji