Skocz do zawartości

[do 6000 PLN] trekking / cross


Rekomendowane odpowiedzi

Witam, poszukuje uniwersalnego roweru do jazdy po mieście / asfalcie / szutrówce i lasach.

Najbardziej zależy mi na niezawodności, wygodzie jazdy w pozycji pionowej, solidnym osprzęcie oraz wytrzymałym bagażniku, na którym mógłbym zamontować siedzisko dla córeczki. 
Bardziej liczy się dla mnie komfort jazdy niż prędkość. 

Dodam, że kawał ze mnie chłopa - 1,88m, 95kg. 

Będę bardzo wdzięczny za wszelkie polecenia i opinie ekspertów.

Obecnie mam na oku:

- Gazelle Chamonix C8

- Cube Toruing Pro

- Bergamont Horizon 6

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trekking nie jest do jazdy po lesie. 

 

Chyba stawiałbym na dual sporta, masz wyprostowaną pozycję, masz kawał opony (choć szkoda, że 27,5), jest karbonowy widelec. Jak potrzebujesz tych błotników i bagażnika to wersja z nimi również dostepna. Przy okazji 1,5-2kg lżejszy niż trekking

https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3-equipped-generacji-5/p/36963/?colorCode=green

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mihau_ napisał:

Trekking nie jest do jazdy po lesie. 

 

Chyba stawiałbym na dual sporta, masz wyprostowaną pozycję, masz kawał opony (choć szkoda, że 27,5), jest karbonowy widelec. Jak potrzebujesz tych błotników i bagażnika to wersja z nimi również dostępna. Przy okazji 1,5-2kg lżejszy niż trekking

https://www.trekbikes.com/pl/pl_PL/rowery/rowery-hybrydowe/rowery-dual-sport/dual-sport/dual-sport-3-equipped-generacji-5/p/36963/?colorCode=green

 

A skąd informacja, że treking/cross nie nadaje sie do lasu?ja jeżdżę crossem cube cross pro z 2019 i sobie chwale...żadnych problemów....a nawet ostatnio single trucka zaliczyłem ( ale oczywiście nie był to mocno wymagający odcinek)

Edytowane przez mrnobody
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, krysfil napisał:

poszukuje uniwersalnego roweru do jazdy po mieście / asfalcie / szutrówce i lasach.

Najbardziej zależy mi na niezawodności, wygodzie jazdy w pozycji pionowej, solidnym osprzęcie oraz wytrzymałym bagażniku, na którym mógłbym zamontować siedzisko dla córeczki. 
Bardziej liczy się dla mnie komfort jazdy niż prędkość. 

A czym jeździsz/jeździłeś do tej pory?

Skoro oddzielasz szutrówki od lasu to tak jak napisał @Mihau_ trekking się do tego nie nadaje, chyba, że chodzi o przejechanie, nie o jeżdżenie.... Tym bardziej, że wspominasz o komforcie to już w ogóle porażka.

Propozycja ode mnie, ze względu na wyprostowaną pozycję, to https://unibike.pl/vipergts.html - solidna rama, koła, dla ciebie na plus regulowany mostek.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...