Skocz do zawartości

[Amortyzator przedni] Problem z piszczeniem


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie. Miesiąc temu kupiłem sobie rower elektryczny Shengmilo MX02S. Ostatnio miałem problem z hamulcami w rowerze i byłem mega pozytywnie zaskoczony pomocą tu na forum. Tyle osób się odezwało, pomogło, doradziło. Dziękuję ❤️ 

Chciałbym skonsultować z Wami inny temat. Nie ukrywam, że jestem nowicjuszem w sprawach rowerowych. Chciałem po pierwsze dopytać co oznaczają symbole na amortyzatorzs na przednim kole + uzyskać pomoc. Niestety nie znam nazwy amortyzatora. 

Rower elektryczny dotarł częściowo złożony, część złożyłem sam. Amortyzator ma takie oto oznaczenia, których nie zmieniałem (były tak oryginalnie ustawione przez producenta roweru) :

Screenshot_20230413_003251.thumb.jpg.cdb3fbebb5a5d69d12a19c867a8b4b21.jpg

Po drugiej stronie :

IMG_20230413_003702.thumb.jpg.e12fcdb5e2566b964f91f591bf3e666e.jpg

Możecie proszę wyjaśnić co oznaczają literki open, lock i 2 x "W", co oznacza "reload" i które ustawienie jest do jakiej jazdy. 

Rowerem zrobiłem już ok 4 x po 30 km. Od 3 jazdy amortyzator zaczął piszczeć. Po dzisiejszej 4 jeździe jest gorzej. Przy każdym nacisku kierownicy słychać pisk. Nagrałem filmik, tylko podglośnijcie sobie proszę dźwięk, bo ciężko nagrać video samemu. Link do filmu : https://files.fm/u/9yjhw5295

Proszę o Waszą pomoc. Z czego wynika pisk? To dopiero 4, dłuższa jazda rowerem. Czy wynika z błędnego ustawienia amortyzatora (zostawiłem tak jak było oryginalnie), szybkiego zużycia czy czegoś nie dokręciłem, czegoś nie zrobiłem właściwie? 

Prosiłbym też o poradę co mógłbym zrobić w tej sytuacji, dziękuje 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach