Skocz do zawartości

[rower] Używany Dartmoor Primal PRO 29


Ignaply

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, od jakiegoś już czasu szukam roweru trailowego za ok 5000 zł i już byłem zdecydowany na Rockridera AM 100, jednak spojrzałem na rynek rowerów używanych i znalazłem rower       Dartmoor Primal PRO 29 2020 z przebiegiem 1000 km w dobrym stanie i z bardzo dobrym osprzętem (Deore 12s, Bomber Z2,) i z kilkoma dodatkowymi upgradeami (manetka XT, tarcza 203mm przód, koła bezdętkowe, korba slx) za 5700 zł, czy warto dopłacać za taką używkę?
chciałbym dodać, że jestem raczej nowicjuszem jeśli chodzi o poważniejszą jazdę trail

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie oceniam samego roweru tylko zaproponowaną cenę.

Jak Ci się podoba ten model to możesz go kupić nowego z rocznika 2022 za 6200 zł https://allegro.pl/oferta/rower-dartmoor-primal-pro-29-trail-m-2022-ebon-12837663599

Dwuletni rower traci na wartości jak samochód 20-30 % ceny czyli cena tego z 2020 powinna  oscylować około 4 tyś zł.

Popatrz na stronę Canyona tam są ciekawe promocje na Grand Canyon.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej na pewno wszystko co chcesz kupić jako nowe ma choćby Judy jako amor czyli dla mnie same minusy i kłopoty. Canyon nie jest tu wyjątkiem. Taka zaraza dopadła prawie wszystkich. Co do używki to sam decydujesz ile chcesz dać i czy ci się kalkuluje. Sugerowanie, że w każdym przypadku rower po roku ma kosztować 20-30% mniej to lekka przesada. Po tym czasie o ile widzisz, że rower nie był katowany i jest zadbany to nie ma w zasadzie potrzebnych rzeczy do wymiany. Jak jest inaczej to logiczne, że lepiej dołożyć do nówki w przypadku tego Darta. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach