Skocz do zawartości

[innowacja] Geo orbital - koło elektryczne


glados_v9

Rekomendowane odpowiedzi

Natknąłem się na bardzo ciekawe rozwiązanie z USA, które pozawala przekonwertować dowolny rower na elektryczny w "60 sekund" w bardzo innowacyjny sposób:

https://geoo.com

image.png.64dd3231117598dbfee9f35e656e54de.png

Z początku wydaje się to produkt rodem z telezakupów, ale po głębszej analizie uważam że to fantastyczne rozwiązanie, które zbiera niezłe opinie. Zdejmujemy koło przednie, zakładamy to cudo i mamy elektryka mogącego przejechać 32 km bez pedałowania i 80 km ze wspomaganiem nogami. Baterie można wyciągnąć i ładować z usb. :) 

 

Niestety już nie można tego kupić (przynajmniej w europie). Poza tym rozwiązanie jest nielegalne, bo rozpędza rower do 32 km/h i nie trzeba przy tym pedałować. Kosztowało to ~1000 dolarów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, glados_v9 napisał:

Natknąłem się na bardzo ciekawe rozwiązanie z USA, które pozawala przekonwertować dowolny rower na elektryczny w "60 sekund" w bardzo innowacyjny sposób:

https://geoo.com

image.png.64dd3231117598dbfee9f35e656e54de.png

Z początku wydaje się to produkt rodem z telezakupów, ale po głębszej analizie uważam że to fantastyczne rozwiązanie, które zbiera niezłe opinie. Zdejmujemy koło przednie, zakładamy to cudo i mamy elektryka mogącego przejechać 32 km bez pedałowania i 80 km ze wspomaganiem nogami. Baterie można wyciągnąć i ładować z usb. :) 

 

Niestety już nie można tego kupić (przynajmniej w europie). Poza tym rozwiązanie jest nielegalne, bo rozpędza rower do 32 km/h i nie trzeba przy tym pedałować. Kosztowało to ~1000 dolarów.

I właśnie dlatego to rozwiązanie na EU nie ma (w obecnej formie) racji bytu - musiałby być do tego bezprzewodowy czujnik pedałowania, więc straciłoby to to swój minimalizm i "szybkość montażu". Natomiast na pewno rozwiązanie ciekawe. Co do prędkości - akurat to nic trudnego, dosłownie parę linijek kodu, odpowiedzialnych za odcięcie/zmniejszenie prądu przy odpowiedniej prędkości.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeździłem na rowerze z silnikiem i aku w przednim kole tylko w bardziej klasycznym wydaniu (czyli silnik połączony sztywno z obręczą, 12,5kg nieresorowanej masy...) no i trochę czasu mija zanim człowiek przyzwyczai się do takiej masy na przodzie. Każde podbicie tego powodowało mocne szarpnięcie resztą roweru. Generalnie efekt jak jazda ciężkim motocyklem ze zwalonym zawieszeniem. W porównaniu do tego centralny napęd jest praktycznie nieodczuwalny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...