ardb Napisano 29 Lipca 2022 Napisano 29 Lipca 2022 Heja Czy ktoś rozumie tę dziwną konstrukcję, z powiększeniem obu komór pozytywnej i negatywnej przez te "walce" przykryte zewnętrzna puszką? Na chłopski rozum wygląda to niedorzecznie - dodatkowe elementy, dodatkowe uszczelnienia. I to jeszcze między tymi komorami na środku pojedyncza chuda uszczelka trzymająca ogromne różnice ciśnień. Przez tą gównianą uszczelkę złapałem ostatnio stuck down i zmarnowałem 2 dni urlopu, pieniądze i nerwy. Dlaczego po prostu główna puszka nie jest grubsza - żadnych nasuwanych dziwactw, wszystko prostsze i pewniejsze? Cytuj
Mod Team sznib Napisano 29 Lipca 2022 Mod Team Napisano 29 Lipca 2022 Kiedyś były dostępne osobne wersje ze zwykłą puszką i większą. Zależnie od wagi rowerzysty i konstrukcji zawieszenia czasem potrzebna była wersja z dużą puszką, bo na zwykłej nie wykorzystywany był cały skok. W twoim damperze masz konstrukcję uniwersalną pod tym względem; możesz sobie regulować wielkość komory. No ale jest ta konstrukcja bardziej skomplikowana i awaryjna. Coś za coś. Cytuj
ardb Napisano 29 Lipca 2022 Autor Napisano 29 Lipca 2022 Niby jak mogę sobie regulować? Są różne zewnętrzne puszki do kupienia? Czy może mam ją zdjąć i zakleić dziurki w tej wewnętrznej? Cytuj
Mod Team sznib Napisano 29 Lipca 2022 Mod Team Napisano 29 Lipca 2022 Są do tego specjalne spacery od RSa: Ale z tego co ludzie piszą można użyć kawałka starej dętki z tym samym skutkiem Cytuj
ardb Napisano 29 Lipca 2022 Autor Napisano 29 Lipca 2022 Wow Jak stworzyć problem i zaproponować rozwiązanie Nowoczesny marketing. Dzięki za te informacje. Chyba już wszystko jasne. Może i sobie wsadzę dętkową tuleję w ramach redukcji ciśnienia. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.