Skocz do zawartości

[Stery] Niekończące się problemy ze sterami - pomocy!


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli mam mu zapłacić sporą kwotę z złożenie roweru (nie mam narzędzi, dlatego nie zrobiłem tego samemu), to chce mieć pewność, że z rowerem będzie wszystko dobrze. Jedyne z czym mam problem to właśnie z tymi sterami. Jak on zawinił to ma to poprawić i mnie to nie interesuje, bo w aktualnym stanie rower średnio nadaje się do jazdy.

14 minut temu, skom25 napisał:

Jaki kapsel? Co ma się wkręcać?

Mam pewne wątpliwości, czy Ty w ogóle wiesz co robisz... No chyba że piszesz o Top Cap, co można rozumieć jako kapsel i wkręcaniu w gwiazdkę. Jeżeli dokręcałeś to "na pałe", to wcale się nie zdziwię jak zerwałeś gwint w gwiazdce.

Nic nie jest zerwane wszystko się wkreciło i tak wiem co robię. Kontynuujmy temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nic nie jest uszkodzone bo normalnie się wkreciło a wszystko działa tak jak działało wtedy jak on to zrobił. Spytać was i tak wolałem, bo nie wiadomo kiedy on to ma zamiar sprawdzić i czy w ogóle sprawdzi.

A jeśli mowa o tym czarnym elemencie na zdjęciu (gwiazdce), to również dodam, że niczego takiego tam nie ma. W zestawie było. 

gwiazdka-sterow-dartmoor-top-card-ride-your-way-kapsel-petrol-teczowy-chrom-gwiazdki.jpg

Edytowane przez drajwer112
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przede wszystkim, to niech wymieni bieżnie. Po drugie, jeżeli uważasz że coś jest źle, a na to wygląda, to nie ma "nie wiadomo kiedy". 

Inna sprawa, że tak jak wyżej zauważył @chudzinki, robisz to tak na raty, że można już stracić wątek w jakim aktualnie jest to stanie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mostek trzyma Ci się na 10-20% powierzchni. Jazda na tym, to jest samobójstwo. Całkiem dosłownie.

Mam dla Ciebie także złą wiadomość. Jeżeli pod mostkiem nie masz podkładek, to masz za krótką rurę sterową i widelec do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało tego. On pracuje w serwisie rowerowym. Nie wiem czy serwisant, poznałem go, dałem mu rower do:

Wymiany suportu, przerzutki przedniej, linek, centrowania koła... spisał się dobrze więc mu zaufałem,  a tu takie coś. No czyli koniec współpracy. Ogólnie na miejscu stwierdził, że stery muszą się dotrzeć..

Zdjąć je i jakie kroki podjąć? Nie wiem czy powinienem mu to oddawać. Już chyba wole sam się z tym bawić i w razie problemu się tutaj zgłosić. Przynajmniej nie skończę u dentysty. Co jakbym dał taką podkładkę jak ten prawdziwy serwisant z park toola?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oddaj komuś kto ma o tym pojęcie, bo takie tłumaczenie nie ma sensu. Nie za bardzo ogarniasz podstawy, a tłumaczenie krok po kroku przez Forum jest niewykonalne.

W sterach nic się nie musi docierać, to zwykłe łożyska.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałem wszystko co było do napisania. To o czym myślałem, nie jest przyczyną. Zostaje bieżnia jako podejrzany.

Edytowane przez skom25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...