ajamamrogi Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 Cześć, co jakiś czas po normalnym użytkowaniu amortyzatora zauważyłem wyciek oleju z zaznaczonego na zdjęciach miejsca. Amortyzator zadbany, po przeglądzie, wyczyszczony. Da się coś na to poradzić, czy mam jeździć bez większych obaw o jego zdrowie? Cytuj
Dokumosa Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 (edytowane) Tłumik do serwisu/wymiany. Edytowane 19 Czerwca 2022 przez Dokumosa Cytuj
Galvatron Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 Skontaktuj się z @ACTIVIA: https://activia.sgl.pl Cytuj
Dokumosa Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 Jeszcze zapytam - sam robiłeś serwis? Może jakiś geniisz nalał oleju do dolnych goleni i trochę dostalo się do trzpienia gdzie siedzi ten sześciokątny pręt do regulacji tłumienia odbicia. Cytuj
ajamamrogi Napisano 19 Czerwca 2022 Autor Napisano 19 Czerwca 2022 Nie znam się na amortyzatorach - przegląd w ciągu roku dwukrotnie wykonywałem w serwisie. Cytuj
Galvatron Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 Jeśli to był jakiśprzypadkowy serwis, to jest szansa, że coś źle zrobili i dlatego olej cieknie. Cytuj
ACTIVIA Napisano 19 Czerwca 2022 Napisano 19 Czerwca 2022 Możliwe że zaczął olej przepuszczać jeśli leję się z tego pręcika, bo jeśli wycieka przy nakrętce to albo zalane są dolne lagi przy ostatnim serwisowaniu i olej przepuszcza albo uszczelka przy kartridżu puściła Cytuj
ajamamrogi Napisano 19 Czerwca 2022 Autor Napisano 19 Czerwca 2022 Cieknie z tego malutkiego otworu, w którym mały pręcik łączy się z większym, sześciokątnym elementem. W efekcie czego bordowa nakrętka przechwyca płyn i całość przedostaje się na zewnątrz. Serwisy nie były z pierwszej-lepszej łapanki. Długo szukałem pierwszego, a drugi z polecenia od doświadczonych jeźdzćów startujących w lokalnych zawodach. Cytuj