Aldi88 Napisano 17 Sierpnia 2021 Napisano 17 Sierpnia 2021 Witam właściwie kupiłem już rower pod wpływem emocji ponieważ jest to mój pierwszy nowy rower ,ale mam zawsze możliwość go zwrócić . Kilka dni temu kupiłem z decathlonu rockrider st 540 v2 jest to model napędem 1x10 i fajnie się na nim jeździło chodź zauważyłem że przerzutka microshift trochę myśli aby ten bieg zmienić i dużo wyczytałem na forum odnośnie osprzętu stąd naszła mnie myśl, że jak kupuje juz rower to może warto kupić coś lepszej jakości aby mi na dłużej posłużyło. Nie jestem nawet amatorem zjazdów potrzebube rower i bardzo chciałbym aby to był mtb tu już kwestia wizualna się wysuwa. Rower będzie głównie do jazd po leśnych ścieżkach w których fakt są strome podjazdy ale też ten rower w 60 procentach będzie służył do jazdy po polnych drogach. Dlatego myślałem aby oddać st 540v2 i kupić st900 . Dziś właśnie wyskoczyła mi reklama rowerów indiana z media i tam jest model indiana x-pulser 6.7 który ma osprzęt deore 2x10 oraz amortyzator powietrzny również z różnic na plus zauważyłem że nie ma suportu w kwadrat. Dlatego zastanawiam się nad nim ponieważ kosztuje teraz 2799 zł. Czy mógłby ktoś doradzić czy warto wymienić na któryś z tych ewentualnie doradzić coś innego. Chciałbym się również już offtop podpytać czy te Indiany maja faktycznie ramy od tego samego producenta co kross?
chudzinki Napisano 17 Sierpnia 2021 Napisano 17 Sierpnia 2021 Cytat ale mam zawsze możliwość go zwrócić . Kilka dni temu kupiłem z decathlonu rockrider st 540 v2 jest to model napędem 1x10 i fajnie się na nim jeździło Zwrócisz używany rower? Cytat przerzutka microshift trochę myśli aby ten bieg zmienić A na jakim napędzie wcześniej jeździłeś? Cytat indiana x-pulser 6.7 który ma osprzęt deore 2x10 oraz amortyzator powietrzny Na pewno ma powietrzny?