ea275wmi Napisano 17 Lipca 2021 Napisano 17 Lipca 2021 Dzień dobry wszystkim, rok temu kupiłem rower trekkingowy Kross za 1600 zł. Niby ogólnie jest ok, ale co chwila coś się w nim psuje, mimo serwisowania. Pałka goryczy się przegięła jak mi wczoraj na leśnej dróżce mocowanie błotnika się "pokruszyło". Nie znam się na rowerach, ale jeżdżę raz na 2-3 dni, więc wolę mieć coś pewnego niż zgadywankę i kalejdoskop części od Chińczyka. Zwykle jest to przedział 5-20 km. Poradźcie więc w jakim budżecie powinienem szukać roweru i jakiej marki? A może rowery się składa samemu jak komputer? Z tego co czytam, rowery crossowe to takie zminimalizowane rowery trekkingowe. Jeżdżę po mieście i po lasach, przydaje mi się bagażnik i błotniki. Zależy mi też na jakiejś sensownej amortyzacji, żeby nie męczyć kręgosłupa. Czy znajdę gdzieś w Warszawie sklep/serwis, gdzie mi dobiorą rower nie robiąc mnie w bambuko i nie przepłacając? Ważę około 85 kg przy 183 cm wzrostu. Z budżetem nie chcę szaleć, 5000 zł to raczej taka górna granica, ale to nie znaczy, że koniecznie muszę wydać dokładnie tyle. Dziękuję!