Danielek94 Napisano 27 Kwietnia 2021 Napisano 27 Kwietnia 2021 Witam, z racji tego że nie znam się za bardzo na rowerach a chciałbym tym razem kupić coś droższego i lepszego mam pytanie do was jaki rower lepiej wybrać,mam do wyboru unibike viper z 2021 roku za 3500 i unibike zethos z 2018 roku za 3700.Proszę o pomoc, opinię.Jutro mam jechać po jeden z nich.Oczywiście obydwa są nowe tylko zethos będzie na odrobinę lepszym osprzęcie ale za to linki jeszcze w tym modelu są na zewnątrz.Muszę szybko się zdecydować bo dostępność rowerów w tym roku graniczy z cudem.
Pitof Napisano 27 Kwietnia 2021 Napisano 27 Kwietnia 2021 Ja bym wolał Zethosa, bo ma trochę lepszy amor, korbę ze zintegrowaną ośką i jest prawie 2 kg lżejszy (katalogowo). Do tego brak amortyzowanej sztycy i regulowanego mostka to dla mnie zaleta. Jeśli faktycznie masz na myśli model 2018 http://www.unibike.pl/unibike2018/zethosgts.html to w ramie widać port, więc linki powinny w nim iść tak samo jak w tegorocznym modelu Viper. Ten rower katalogowo kosztował 3500 zł, a sklep, po trzech latach, chce Ci go sprzedać 200 zł drożej?
Danielek94 Napisano 27 Kwietnia 2021 Autor Napisano 27 Kwietnia 2021 Właśnie dlatego też jestem trochę zmieszany.sprawdzalem już cenę tego modelu katalogowo i tak jak piszesz chcą sprzedać drożej po kilku latach .dzięki za uwagę z tym portem jutro postaram się mu bardziej przyjęć
chudzinki Napisano 27 Kwietnia 2021 Napisano 27 Kwietnia 2021 Ale czym jesteś zmieszany? Zmuszają Cię do kupna w cenie droższej niż katalogowo? 🤣
Danielek94 Napisano 27 Kwietnia 2021 Autor Napisano 27 Kwietnia 2021 Tym że nie wiem który bardziej opłacało by się wziąć bo chce kupić rower w tym roku a ciężko już teraz z dostępnością
Pitof Napisano 27 Kwietnia 2021 Napisano 27 Kwietnia 2021 Te 200 zł nic nie zmienia w kwestii samej opłacalności. Zethos jest lepszym wyborem. Sprawdź tylko czy z hamulcami i oponami jest wszystko OK, bo nie wiadomo w jakich warunkach stał ten rower.
Rekomendowane odpowiedzi