Skocz do zawartości

[Przednia lampa na dynamo] Pomoc w wyborze


Ntkgzd

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

20 luxów, a 80 to jest jednak przepaść...

 

Do autora: ta pierwsza od drugiej różni się chyba tylko tym,  że ma dodatkowe ledy pod światłem głównym.

Myślę, że w Polsce będzie ciężko znaleźć posiadacza takowej, mało ludzi generalnie korzysta z lampek pod dynamo a jak ma to albo najdroższe modele, albo najtańsze.

Napisano

Wybrałbym trzecią opcję:

https://www.rowerystylowe.pl/p-7933/lampka-rowerowa-busch-amp-muller-lumotec-iq-x-100-lux

Różnica tylko 20 lux ale może się okazać że wydasz sporo kaski na te 80 lux a nie będziesz do końca usatysfakcjonowany. Więc nie wiem czy nie lepiej jeszcze trochę dołożyć. Ja używam lampki na akumulator od nich i zwykle pracuje albo w trybie 20 lux kiedy potrzebuję tylko być widzianym albo około 100 lux kiedy oświetlam drogę.

Jedna uwaga. Nie wiem jak wygląda rozkład światła w modelach o które pytałeś ale w tym który proponuję występuje charakterystyczna cecha dla lamp z lustrem B&M - dziura w okolicy 8 metra. Mi osobiście przeszkadzała do tego stopnia że dokupiłem drugą lampę która doświetla ten obszar.

Napisano

@hulk14 jak dla mnie to darować można sobie w każdym przypadku, przy 0,5A co jest standardem dla 6V i 3W dla prądnicy w piaście, ładowanie (zakładając, że bezstratne co jest fizycznie niemożliwe) rozładowanego powerbank'a o pojemności 10Ah będzie trwało 20 godzin i to w wariancie, że jeździmy bez włączonych świateł. Z włączonym tylko przednim oświetleniem, ładowanie wydłużyłoby się do 100 godzin. Sam powerbank 10Ah, którego możemy naładować w domu to koszt niecałych 100 zł, także jak dla mnie temat jest jasny.

Natomiast, jeśli chodzi o sugestię @chrismel to po głębszym zastanowieniu się, zdecyduję się na zakup Busch & Müller IQ-X.

Jak zawsze dziękuję za konstruktywną dyskusję i pomoc w wyborze idealnej dla mnie opcji :).

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...