Skocz do zawartości

[3000zł] Cross/Fitness


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć!
Będzie to mój pierwszy w życiu rower za tę kwotę, a z racji tego że nie mam większego doświadczenia w tematyce rowerowej, zgłaszam się do Was o radę.
Poszukuję roweru, do 3000zł, mój wzrost to 177cm. 
Jego przeznaczenie to głównie jazda po Rzeszowie, zdarzy się przejechać po polnej drodze. Głównie to miasto, chodniki, asfalt, drogi rowerowe, po szutrze też się zdarzy.
Z góry dziękuję za każdą poradę!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

https://trekking24.pl/pl/szosowe/5595-rower-merida-speeder-100-2020-czarny-2061108297110.html?gclid=EAIaIQobChMIyuj72pju7gIVEwCiAx1vvgpjEAQYASABEgJkifD_BwE

 

W międzyczasie jeszcze znalazłem ten rower, dużo osób mówi że do 3tyś zł, te amortyzatory po prostu nie działają. Czy ten rower byłby wart ceny? Też rozmiar ramy M-L na wzrost 177. Według tabelki ok...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie do końca nie działają, jakoś działają, ale są ciężkie i niezbyt trwałe.

Spora cena jak na podstawowe klamkomanetki i przerzutki. Reszta nie najlepsza.

Czym wcześniej jeździłeś? Pytam, bo przesiadka z czegoś na szerokich opon na 1.25 może być małym szokiem szczególnie na polnych drogach ;).

Poza tym wydaje mi się, że geometria tego roweru nie jest zbyt rekreacyjna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze te mam na uwadze.

Wcześniej jeździłem Kellys jakimś za 1000zł, ale jego kupiłem jakoś 6 lat temu. Grubych opon to on nie posiadał :p z tego co mi sie wydaję był to fitness.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach