Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

4000 to trochę mało na elektryka niestety. 

Lovelca nie polecam, a na pewno nie tak taniego modelu, będą z tym problemy, rower złożony na najtańszym osprzęcie z możliwych. 

W przypadku elektryków z silnikiem w piaście ważne jest aby koła były jak najbardziej solidne, bo raz że waga roweru/użytkownika a dwa moment obrotowy robiąswoje i mielą szprychy, a potem może być problem z ich dobraniem. Z Lovelca wysyłali je tygodniami...

Napisano

Dziękuję bardzo za cenna uwagę.  Czyli bez zwiększania budżetu szukać czegoś  używanego. Zakładając że nie potrzebne są wielkie osiągi, czy moment 45Nm i bateria ok 10 Ah wystarcza? 

Jakie marki brać pod uwagę, jest jakaś możliwość sprawdzenia baterii ? 

 

Pozdrawiam . 

Napisano

Patrzyłbym w pierwszej kolejności na stan roweru, potem może baterii (tu nie wiem czy są jakieś sposoby sprawdzenia ale generalnie markowy rower = dobre ogniwa, i młodszy = mniej cykli mają za sobą) a nie na parametry silnika czy baterii, lepiej dobre w rzeczywistości a niekoniecznie na papierze. Z tańszych a solidnych jest np. Unibike Optima, znani są z tego że nie oszczędzają na kołach, a to w elektryku parametr kluczowy. 

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...