gyrill Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Siemka. Przeżyłem dziś stan bliski udaru po tym jak próbowałem przeprowadzić linkę z pancerzem wewnątrz ramy Krossa. Trochę śmiesznie, trochę poważnie kilka słów o tym i co rozważam dalej. Otóż zbiegają się w suporcie. Są w żaden sposób nie przygotowane do prowadzenia pancerza wewnątrz, może poza faktem że rurka dolna ma otwór na wprowadzenie przewodu. Trudno jednak ten przewód wyprowadzić i zgiąć w suporcie ponieważ wszystkie krawędzie wewnątrz są nieoszlifowane. Ten fakt w połączeniu z dość ostrym katem skrętu pancerza spowodował że przy pierwszej próbie udało mi się oskalpować jeden pancerz. Dodatkowo, serwis sztycy wymaga demontażu korby i suportu. Rozważam więc nawiercenie ramy w dwóch miejscach i puszczenie linki częściowo wewnątrz a częściowo na zewnątrz jak w np. Octane One Prone. Miałem te ramę i tam było bardzo łatwo puścić przewód. Macie jakieś opinie w temacie? Szukam śmiałka który mnie od tego pomysłu odwiedzie Czy konstrukcja może jakoś zasadniczo się osłabić? Gwarancja już i tak minęła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dokumosa Napisano 14 Lipca 2020 Udostępnij Napisano 14 Lipca 2020 Bo ta rama nie jest przystosowana do wewnętrznego prowadzenia przewodu do sztycy. Przy takim promieniu gięcia tylko sztyce z hudrauliczną manetką będą jako tako działać. Możesz rozważyć wypuszczenie przewodu z dolnej rury razem z linką do przerzutki i zrobić odpowiedni otwór w rurze nad suportem od strony koła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.