luki00775 Napisano 25 Kwietnia 2020 Napisano 25 Kwietnia 2020 Czesc:) Mam na oku specialized chisel comp z 2019 r za 4800, czy znajdę coś lepszego w podobnej cenie? Zakładam temat bo mało jest opinii o tym rowerze bo ze względu na wysoką cenę katalogową w stosunku do oferowanego osprzętu nie jest brany do żadnych porównań i testów ale za 4800 to inna bajka. Zastanawiam się jeszcze nad merida big nine 500 lite z 2020 za taką samą kasę. Nie znam się i poczytałem tylko troche teorii z internetu. Rower ma być uniwersalny i dawać radę w terenie ale też być wygodny na co dzień do zwykłych dojazdów po mieście. Poradzcie co kupić:)
Mod Team KrissDeValnor Napisano 25 Kwietnia 2020 Mod Team Napisano 25 Kwietnia 2020 Głos na Speca. Co do wygody, to może być ona nieco iluzoryczna ( preferencje, budowa ciała, kondycja, styl jazdy ) - jednemu będzie wygodnie, a innemu nie...
luki00775 Napisano 26 Kwietnia 2020 Autor Napisano 26 Kwietnia 2020 Mam tego świadomość ale niestety w dzisiejszych czasach nie mam żadnej opcji na jazdę próbną, a chce kupić rower i zacząć już teraz jeździć zamiast czekać na otwarcie sklepów. Jak za 4800 to osprzęt tego speca wypada całkiem ok, jedynie rockrider xc500 oferuje więcej ale nie mam do niego przekonania. Pozostaje kupić speca i sprawdzić czy się polubimy.
Mod Team bogus Napisano 26 Kwietnia 2020 Mod Team Napisano 26 Kwietnia 2020 Akurat sklepy rowerowe są cały czas czynne, nie licząc tych w galeriach handlowych. Spokojnie można podejść do sklepu, przymierzyć się i porozmawiać ze sprzedawcą. Najlepsza kontrpropozycja do Speca już została podana, wiec w tym temacie wiele nie można powiedzieć.