Savitar Napisano 7 Kwietnia 2020 Napisano 7 Kwietnia 2020 Witam, Szukam roweru, pierwszego od nastu lat. Nie mam zielonego pojęcia na co zwracać uwagę więc przeglądam różne rowery i poszukuje opinii w internecie. Trafiłem na dwa rowery które mi się podobają, mianowicie Trek Marlin 6 2020 lub Specialized Pitch Sport. Jeśli chodzi o przeznaczenie to głównie jazda rekreacyjna. Mieszkam za miastem w lesie więc to będzie główne środowisko do jazdy. Nie wykluczam również dojazdów do pracy (rower > pociąg > rower) ~6km jazdy rowerem Proszę o przedstawienie konstruktywnych opinii o wymienionych modelach. Dużo w internecie widziałem że TREK jest mocno hejtowany za ceny. Aczkolwiek jestem amatorem więc raczej dużej różnicy czuć nie będę (szczególnie że rowerem nie jeździłem kilkanaście lat). Głównie chodzi jakość wykonania, wytrzymałość, wygodną pozycję podczas jazdy Dodatkowo dodam ze oglądałem Krossa Level 2 i 3, ale niestety nie podobają mi się ich malowania, chciałbym coś neutralnego, bez bajerów Jeśli macie jakieś lepsze propozycje do 2500pln to chętnie poczytam Dzięki!
MikeSkywalker Napisano 7 Kwietnia 2020 Napisano 7 Kwietnia 2020 Trek Marlin - fajna i ładna rama, słaby osprzęt. Specialized - to samo. I nie ma się co dziwić że są hejtowane - to drogie marki, a to czuć szczególnie w przypadku tanich rowerów. Tak naprawdę najsłabszym elementem Marlina są koła - bo o ile tańszy osprzęt może Ci wystarczyć to jednak słabe koła będą wymagały częstszego centrowania. Ile ważysz? W zakładanym budżecie dobrze wypada Unibike Fusion - pytanie czy Ci się podoba, bo jednak ram nie mają tak ładnie wykończonych jak np. Trek.
Sobek82 Napisano 7 Kwietnia 2020 Napisano 7 Kwietnia 2020 Podlinkuję Breezer'ahttps://allegro.pl/oferta/rower-mtb-breezer-storm-29er-3-x-10-xt-19-5-50-cm-8378899466
Savitar Napisano 7 Kwietnia 2020 Autor Napisano 7 Kwietnia 2020 Poczytam więcej o Unibikeu. Co do breezera to jeszcze tej marki nie widzialem, zapoznam się Co do moich wymiarów to 104kg i 184cm wzrostu