Ptaqu Napisano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2020 Witam Szukam Szytek tylko na wyścigi ktoś może polecić od siebie jakieś przedział cenowy to 200-400 zł za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siejak1 Napisano 26 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2020 Jak się bawić to tylko i wyłącznie vittoria corsa speed g2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 A ja tych szytek zdecydowanie nie polecam. Tzn. same w sobie są bardzo fajne, ale w ub. roku wszystkie, jakie zamówiłem trzymały powietrze przez niecały dzień. Co ciekawe Vittoria problemu nie widzi, uszczelniacz pomógł tylko w niewielkim stopniu. Generalnie mieli dużą partię wadliwych szytek. Pytanie kiedy to poprawią i kiedy poprawione będą w sprzedaży, bo w magazynach pewnie leży sporo bezużytecznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 W moich szytkach CX przełajowych Vittorii jest odkręcana cała tutka wentyla , przy samej szytce i to jest bardzo podstępne. Kto by się spodziewał. To jest opcja zmiana tutki do super hiper karbonów gdzie potrzeba wentylka długości parówki. Tylko że jak ktoś nie wie to ma problem i nie dokręca tutki. A ona się nie raz odkręcić może a jedna z trzech na wstępie była niedokręcona , z tym że te linku to nie są aby ultralajty z nieczarną dętką o wadze 45 g wszytą wewnątrz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Zdecydowana większość szytek ma dokręcane przedłużki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 W szosowych szytkach Vittorii takie rozwiazanie wentyla nie jest stosowane juz od wielu lat. Swoja droga bylo to dosc glupawe. Na szczescie poszli po rozum do glowy. Wszystkie znane mi szytki z tzw srednio-wyzszej polki maja wentyle z wykrecanymi zaworkami. Odnosnie Corsa Speed, czytajac net, jakos nie zwrocilem uwagi aby ludzie narzekali na gwaltowne uciekanie powietrza. Moze w PL pojawila sie jakas wadliwa partia? Z drugiej strony, kazda szytke z lateksowa detka trzeba pompowac przed kazdym wyjazdem. Z mojego doswiadczenia z chyba wszystkimi dostepnymi na rynku lateksowymi detkami i szytkami roznych producentow, cisnienie z ok 100psi schodzi srednio o ok 20-30psi na24h. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
itr Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Zwykle tanie Schwalbe Conti Vittoria, czeskie, w żadnej nie miałem patentu z tutką, więc piszę, myślę że dopiero te nowe drogie dzisiejsze z ww względów zaczęli tak produkować. A z zewnątrz tego nie widać i laik nie spodziewa się nieszczelności przy samym kleju. Vitorie z tą czerwoną wykręcaną tutką mają ze trzy-cztery lata więc to nie takie archiwum, Pomping: na torze gdzie miałem największy przebieg szytkowy i tak po każdym treningu ciśnienie spuszczałem, a rower na hak, i pompowanie na jazdę, ale nie wiem czy to jest dobra, polecana praktyka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Punkxtr Napisano 27 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Kilka lat temu instalowałem wiele szytek Corsa i nikt nie narzekał. Sam byłem z nich zadowolony. Natomiast w ubiegłym roku wszystkie komplety jakie miałem puszczały powietrze bardzo szybko. Była to ewidentna wada natomiast Vittoria umywa ręce. Wiadomo, każdy producent raz na jakiś czas wypuści - nomen omen - kichę, ale mogliby chociaż przyznać się do błędu. Z Tufo nigdy problemu nie miałem, Pirelli również jest ok (choć to relatywnie nowy produkt i pewnie podwójnie będą się starali jeszcze przez jakiś czas ;-) ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ptaqu Napisano 27 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 27 Stycznia 2020 Myślałem nad Corsa ale za dużo opinii o tym że są papierowe Wpadła mi w oko ciekawa szytka VELOFLEX Service Course 350 tpi podaje producent waga też fajna 265g ciekawe jak z oporami toczenia zachwianiem na drodze nie mogę znaleźć nigdzie informacji na ten temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.