Skocz do zawartości

[Pomoc w składaniu roweru 7 tyś] Składanie roweru do stuntu


ryjok321

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich serdecznie zależy ma ma złożeniu roweru do stuntu głównie na nowych częściach, chciałbym was prosić o pomoc w ich doborze bo jestem w tym zielony, obecnie jeżdżę hornetem lecz chciałbym go zmienić na two6player, zależy mi na tym żeby hamulec tylni był dobrej klasy, aby przerzutki nie odstawaly,  może być używany resztę pozostawiam wam i doświadczeniu, na rower chce przeznaczyć od 5 do 6tys. Z góry dziękuję za starania i wskazówki.  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak naprawdę skoro ramę już wybrałeś to pozostaje Ci wybrać amortyzator, złożyć gdzieś lokalnie/zamówić dobre koła i to w sumie tyle. Ale weź pod uwagę że Two6Playera nie ma u dystrybutora w wersji Short - a chyba taka byłaby najlepsza do "stuntu"

Piasty np. Dartmoora - przód trzeba dobrać pod widelec więc pewnie sztywna oś 15/20mm, tył najlepiej na śruby albo coś pod sztywną oś 135/10 ale jest już na rynku deficyt tych piast. Jest opcja zastosować piastę z wymiennymi końcówkami, np. Dartmoor Reel i opcja zastosować oś redukcyjną Reverse 135/12 z mocowaniem do haków 10mm. Obręcze pewnie też z tej firmy, do tego zwykłe, niecieniowane szprychy - starczy spokojnie Sapim Leader. 

Hamulec pewnie SLX bo według mnie w zupełności wystarczy, korba jakaś na sztywną oś z zębatką narrow-wide (no chyba że napinacze łańcucha są ciągle w modzie). 

Przerzutka szosowa z krótkim wózkiem (SS) - myślę że coś taniego 8/9 rzędów Claris/Sora bo i tak nie będzie miała lekkiego życia. 

Na forum raczej mało kto się takimi dyscyplinami zajmuje także na skarbnicę wiedzy nie licz :) Co do złożenia to poszukałbym jakiegoś dobrego sklepu/serwisu w okolicy, bo zdalnie nikt Ci w tym nie pomoże. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×