pitdoggy Napisano 26 Lipca 2019 Napisano 26 Lipca 2019 Witam, mam do wymiany kasetę. Obecni używam tego modelu- SHIMANO DEORE CS-HG50 11-32 MOD.11 , używałem do niej łańcucha 9 rzędowego shimano. Nie znam się za bardzo na częściach i parametrach, jeżdżę rekreacyjnie, chciałem po prostu kupić dokładnie taką samą- ale jest już niedostępna, są modele z innymi parametrami. Czy ktoś mógłby mi polecić jakiś odpowiednik, którego mógłbym po prostu użyć zamiast obecnej kasety?
SoloTM Napisano 26 Lipca 2019 Napisano 26 Lipca 2019 Jaki przebieg roczny ? Jesli mały/średni to hg300 lub hg400 wystarczy w zupełności. I łańcuch shimano hg93 lub kmc x9.73 lub x9.93.
Gość Napisano 26 Lipca 2019 Napisano 26 Lipca 2019 8 minut temu, pitdoggy napisał: mam do wymiany kasetę. Skąd taki wniosek?
pitdoggy Napisano 26 Lipca 2019 Autor Napisano 26 Lipca 2019 W ubiegłym roku przejechałem około 1200, w tym jak na razie dużo mniej. Ostatni raz kasetę wymieniałem 3 lata temu, razem z łańcuchem. Teraz łańcuch zaczyna często przeskakiwać, chcę go wymienić a zwykle robię to razem z kasetą. Łańcucha używam tego: CN-HG53
Gość Napisano 26 Lipca 2019 Napisano 26 Lipca 2019 Trochę dziwne przy takim przebiegu, no ale jak przeskakuje to wypada wymienić. Rzeczywiście rynek kaset 9s mocno się zmniejszył. Ja bym w takim razie brał Alivio, bo i tak nie ma nic innego. Miałem łańcuch CN-HG93 i dawał radę.
MMMAAACCC7 Napisano 27 Lipca 2019 Napisano 27 Lipca 2019 Zmien lancuch i nie kupuj nigdy wiecej hg53, to jest przyczyna tego, czemu Twoj naped tak szybko umarl..
radko10 Napisano 27 Lipca 2019 Napisano 27 Lipca 2019 A co złego jest w hg53? Używam do MTB wymiana raz na sezon.
SoloTM Napisano 27 Lipca 2019 Napisano 27 Lipca 2019 Szybko się wyciąga i niszczy kasetę i koronki korby. ( to rozciągający się łańcuch zużywa - niszczy napęd ). http://www.sebekfireman.host247.pl/rower/articles.php?article_id=11 http://rowery.zbooy.pl/szlif.html