Skocz do zawartości
Kross Raty 0 procent
Creati38

[Porada] damper fox

Rekomendowane odpowiedzi

Creati38

Witam. Potrzebuje porady co do wyboru nowego dampera na długość 200mm. Nie znam się za bardzo na technologiach czy skrótach w nazwach więc prosiłbym o wyjaśnienie mniej więcej czy na co zwracać uwage ;) Mam jeden na oku nie wiem czy jest wart swojej ceny - https://www.centrumrowerowe.pl/amortyzator-fox-racing-shox-float-x-ctd-pd18467/?v_Id=125471 ? Ogólnie budżet max 1000zł co do mojego stylu jazdy to czeto latam po lesie albo po mieście katując wszystkie możliwe schody itp :D więc nie wiem co wybrać, choć i tak wszystko będzie lepsze w porównaniu do tego co miałem do tych czas czyli fox Vanilla R. z góry dziękuję za odpowiedź :)

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Galvatron

Masz dampery 200x51 i 200x57. Do tego trzeba dobrać odpowiednie zaworowanie, dopasowane do kinematyki ramy

Mógłbyś podać model i rocznik roweru?

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Creati38
Napisano (edytowane)

Giant Reign 2 2006 ;) 

Zawieszenie wygląda dokładnie jak na przykładzie tego zdjęcia - giantreignwhitebkgrd-768-80.jpg

Edytowane przez Creati38

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Galvatron

Moim zdaniem modernizowanie tak starego roweru kompletnie mija się z celem. Raczej trzeba by pomyśleć o jego wymianie na coś bardziej współczesnego. 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Selvan82
44 minuty temu, Creati38 napisał:

co do mojego stylu jazdy to czeto latam po lesie albo po mieście katując wszystkie możliwe schody itp :D

Do tego to mu akurat żadnej współczesnej konstrukcji nie trzeba :P 

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
sznib

Ja w tej ramie miałem Monarcha RT3 z zaworowaniem H/H i działał całkiem fajnie.

Do takiej jazdy jak piszesz nie potrzebujesz dampera z piggybackiem.

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
Creati38

Udostępnij tego posta

Odnośnik do posta
sznib