dww3 Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Witam, posiadam w swoim gravelu przerzutkę Sram APEX 1x11 tył z klamkomanetkami SRAM APEX i muszę przyznać że trochę denerwuje mnie sama praca przerzutki. Biegi wchodzą wolno, strasznie głośno i czasem coś nie zaskoczy. Dodam że linki są nowe. Pytanie mam na co mógłbym wymienić tylną przerzutkę aby mi to grało z klamkomanetkami i taką bym mógł poczuć wyższą jakość. Cenowo nie mam jakiś większych ograniczeń. Posiadam w drugim rowerze SRAM NX 1x11 i jakość pracy jest nie do porównania. Dla pewności reszta osprzętu: Korba SRAM Apex 1 GXP 42T 1x11 175mm Suport SRAM Truvativ GXP Team BSA Kaseta SRAM PG-1130 NX 11-42T 11-sp
rzezniol Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Co najmniej dziwne co piszesz ... Apex nie powinien chodzić gorzej niż NX. Hak prosty ? Pozdrawiam
dovectra Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Klamkomanetki szosowe w porównaniu do manetek mtb działają inaczej. Musisz przywyknąć że w porównaniu z mtb, szosowe są ospałe....
Piter233 Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 No bez przesady, mam starusieńkie shimano 2300 w szosie i działa całkiem spoko, troszkę wolniej niż w mtb ale nie jakoś strasznie. Jak dla mnie ewidentnie problem z krzywym hakiem albo niedokładną regulacją - rower nowy? Wyregulowali w sklepie?
dovectra Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Teraz, Piter233 napisał: troszkę wolniej niż w mtb ale nie jakoś strasznie No widzisz, jeśli autor się przesiadł na pierwsze w życiu klamkomanetki to może być zdziwiony że to nie to samo co manetki.....
rzezniol Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Trzeba też zwrócić uwagę na fakt ze SRAM w swoich klamkomanetkach ma dość specyficzny system zmiany biegów. Nie każdemu pasuje 1 dźwignia dla obu kierunków. I tak np szybkość zrzucania zależy od "szybkości nadgarstka" rowerzysty . Pozdrawiam
dww3 Napisano 21 Marca 2019 Autor Napisano 21 Marca 2019 Podjadę do serwisu rowerowego i sprawdzę. Faktycznie były wymieniane owijki, koło więc przy składaniu mogło coś się przestawić, rozregulować. Myślałem że to wina samej grupy osprzętu. Wszystko chodzi mega twardo i głośno.
dovectra Napisano 21 Marca 2019 Napisano 21 Marca 2019 Pewnie pancerze gdzieś nie trafiły w dziurę. Sprawdż w klamkomanetce,
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.