Skocz do zawartości

[4000zł] 2x2000zł, 2 Rowery Cross/Trekking asfalt/drogi polne/leśne. Może używane?

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie forumowicze! :)

Przeglądałem forum i zauważyłem że całkiem niedawno założony był całkiem podobny temat przez użytkownika Roso. Jednak autor skupił się na rowerach nowych. Ja za radami znajomych postanowiłem spróbować poszukać czegoś z drugiej ręki z racji na lepszy osprzęt w niższej cenie. 

Potrzebuję roweru dla siebie 182cm, wymiar wewnętrzny nogi 82cm i dla żony 160cm/74cm. Niestety jestem kompletnym laikiem w tematyce rowerowej i boję się, żeby nie kupić czegoś nietrafionego czy przepłaconego. Na razie oszacowałem, że wg tabelek powinniśmy celować w rowery o ramach 17 i 19 calowych. Co do rozmiaru kół - sam nie wiem. Zależy nam przede wszystkim na precyzji działania przerzutek, hamulcach jak brzytwy (nie muszą być tarczowe) i komfortowej jeździe. Rowery będą użytkowane głównie na popołudniowe kilkunastokilometrowe wypady na łono natury i okazjonalne (powiedzmy raz do roku) 2-3 dniowe wypady z sakwami pod namiot. Wcześniej korzystaliśmy z wysłużonych już rowerów trekkingowych, ale zastanawiam się czy crossowe nie sprawdzą się lepiej. Dużo dobrego słyszałem o osprzęcie firmy Shimano Deore i jego optymalnym stosunku jakości do ceny, ale zdaję sobie sprawę, że nawet gdybym przez kilka tygodni czytał informacje i recenzje osprzętu i tak nie osiągnę poziomu wtajemniczenia pasjonatów-forumowiczów, stąd moja prośba o pomoc w poszukiwaniach.

Od czego zacząć i czy warto wchodzić w używki? Przeglądaliśmy różne oferty, ale czujemy się kompletnie zagubieni w temacie.

Napisano
2 minuty temu, mietas55 napisał:

Niestety jestem kompletnym laikiem w tematyce rowerowej i boję się, żeby nie kupić czegoś nietrafionego czy przepłaconego.

Kup nowe.