Skocz do zawartości
  • 0

Długi czas oczekiwania na realizację gwarancji


Gość Kaszub

Pytanie

Witam, nie chcę na chwilę obecną podawać nazwy sklepu i marki roweru, opiszę jednak problem

Kupiłem na początku nowy rower(producent z USA). Już drugiego dnia, byłem z powrotem w sklepie. Zauważyłem w środku główki ramy, małe pęknięcie, wielkości paznokcia, w kształcie pajęczynki, na górze spawu. Z powodu niskiej braku dostępności tych rowerów, zaproponowali żebym nim jeździł a oni wymienią tę ramę, zgodziłem się i teraz bardzo żałuję!!!

Mijają już dwa miesiące, do dziś nic nie wiem co z tą ramą, jedyne co wiem to, to że sklep zgłosił sprawę u producenta i czekają!

Na pocieszenie jest fakt że rower jest sprawny,  pęknięcie w niczym nie przeszkadza, jest bardzo małe, ale jest!

 

Pytanie do was, czy to normalne że tyle się czeka na wymianę ramy? Ja rozumiem że to producent z USA, ale dwa miesiące?! Już sam nie wiem co mam robić, stanowczo zażądać zwrotu pieniędzy czy dalej czekać jak ten idiota?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...