Skocz do zawartości

[widelec sztywny] Scott SUB10 wymiana na amortyzator


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, chciał bym w swoim SCOTT SUB10  wymienić standardowy widelec sztywny na amortyzator najlepiej z blokadą. Powodem wymiany jest częściowa jazda po drogach polnych i piaszczystych. Nie znam się zbytnio na rowerach i chciał bym uzyskać informację od ludzi znających się na rzeczy. Podaje wymiary sztywnego widelca. A= ok 260 mm , B= ok 420 mm

aaa.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak sterówkę mam niecałe 25 cm.  Rozmawiałem z Panem od tych amorków i powiedział do mnie żebym się głęboko zastanowił bo zmieni mi się bardzo geometria kół i przy atakowaniu większej górki może mi koło przednie podrywać do góry . Nie wiem co robic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sztywnego carbona albo Cro-Mo, załóż grubszy kapec i bedzie lepiej (zakładam ze masz tam jakis wideł alu, nie znam speca tego rwoeru.)  :>

Za fajny rower zeby go ... "psuć" amortyzatorem ;-P

Tylko chyba wybór carbonow o prostej sterówce jest też marny :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmienilem niedawno widelec cro-mo na alu cx one accenta w tej samej ramie zostawiajac te same kola, roznica w komforcie jednak spora  na niekorzysc alu. W crosie zimowym x5lite z alu forkiem mam 700x35c panaracer ribmo, nie jest zle, optymalnie bym powiedzial. 

W charge plug mam widel cro mo kiszka 28c i ...100psi jest wygodne nawet na kostce brukowej... na slawnej ulicy Karowej  jest dopiero zle ;-)

W vaporze alu rama widel carbon sztywne kolka na prostych szprychach 100psi i jest ok.

 

Alu widly sa dobre na zime...nie rusza ich ruda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach