obuszek Napisano 25 Marca 2018 Napisano 25 Marca 2018 Cześć, To mój pierwszy post na Waszym forum. Dotychczas tylko czytałem. Poszukuję roweru. Jestem całkowicie zielony w kwestii rodzaju , marek, itp. Zamierzam jeździć głównie po ścieżkach rowerowych, leśnych w miarę utwardzonych ścieżkach, drogach. Mój wzrost 188cm, długość nogi ok. 87- 88cm. Z tego po poczytałem to rower jakiego potrzebuję to cross. Natomiast jeśli chodzi o wielkość ramy 21 cali a koła 29 cali. Jaki rower kupić i dlaczego Romet Orkan 5 M 2017? Tzn. w różnych wątkach jest polecany (nie wiem dlaczego, czy dzięki dobrym jak za tą cenę parametrom, czy po prostu Romet ma dobry marketing internetowy). Ewentualnie jeszcze Romet Orkan 5 M rocznik 2016, ale ten ciężej by było znaleźć (ale jeśli warto to się bardziej postaram). Jeszcze wśród polecanych przewija się KROSS Evado 7.0 2017. Jest droższy ponad 500zł, ale jeśli części są w nim lepsze i warto dołożyć te "parę" złotych to pewnie bym dołożył. Bardzo proszę o poradę, ewentualnie wskazanie innych marek (najlepiej modeli), na które warto zwrócić uwagę.