Skocz do zawartości

[zakupy] Jaki Rower Dla Poczatkujacego ?


Mr0wa_1991

Rekomendowane odpowiedzi

Witam maniakow szosy B) Jestem zwolennikiem MTB i mam zamiar sprobowac sie w jezdzie szosowej. Jesli chodzi o szose to jestem totalnym laikiem ale na Rowerach ogolnie sie znam. Prosze o podanie stronki, ew. nazw czesci z jakich moglbym poskladac jakis dobry (do 1000 zl :P ) rowerek dla amatora. Z gory dziekuje :blush:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy jak jeździsz.

Rowery BH i Kellysa w najprostszych wersjach. Kellys ARC 1.9 to IMO jest najlepszy w swojej kalsie. Nawet nietkóre droższe innych marek przy nim siadają. Miło mnie zaskoczył ARC 1.9 z 2007 z potrójnie cieniowaną ramą i waga poniżej 10kg.

 

Jeżeli chcesz jeździć mało i rekreacyjnie to ta meridka od bidy starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Shalom!

Mógłbyś oczywiście spróbować ppołączyć jakąs przeceniooną ramę szosową z osprzętem na wolnobiegu, najtańszą korbą szosową (Shimano kosztuje nawet 60 złotych, chociaż nie wróżę jej dłogiego żytowa) w połączeniu ze wzykłymi klamkami hamyulcowymi i manetkami zmiany biegów przy rolnej rurce trójkąta ramy (bodajże Shimano YR-120) o jakichś najtańszych obręczy szosowych (Remex lub Accent) da podstawową szosówkę. I do tego niestety stalowy widelec, bo inaczej się nie da. Mój znajomy złożył taki rower na 16 biegów, i jest zadowolony. Powodzenia!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale jednak chyba kosztem takich wyrzeczen nie bede ograniczal sie do tego tysiaca... Badb Catha: ta meridka z twojego linku jest bardzo fajna (jak na ta cene :P) jak skoncze lozyc pieniadze na moj Rowerek do MTB zaraz zaczynam zbierac na ww. kolarke :) Jesli bede mial jeszcze jakis problem zaraz sie zglosze ;) Thx za porade :) Za jakis czas zobaczycie kolejnego zwolennika szosy B)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...
  • 2 tygodnie później...
Witam,