Skocz do zawartości

[do 3500 zł] rower crossowy. Ja 190cm 95kg.

Brix5

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie. Chce kupić rower jak w tytule. Jestem laikiem w sprawach sprzętowych, zawsze wychodziłem z założenia że to mięśnie , kondycja i wytrzymałość są najważniejsze. Dalej tak uważam ale przyszedł jednak czas by kupić jakiś w miarę przyzwoity sprzęt do jazdy po asfalcie ale również po drogach szutrowych. Nie wiem co wybrać. Czy szukać czegoś używanego czy nowego itp mam 190cm i 95kg. 

Napisano

W tym budżecie kupisz przyzwoity nowy rowerek np. Kross Evado 7.0  https://trekking24.pl/rowery-turystyczne-2016/320-rower-kross-evado-70-2016.html?utm_source=ceneo&utm_medium=pricewars2&utm_campaign=rower-kross-evado-70-2016&ceneo#/3-rozmiar-l_21  lub Rometa Orkana 5 http://allegro.pl/rower-romet-orkan-5-m-28-deore-rama-21-srebrny-hit-i6841706405.html oba na powietrznych amorkach , z napędem 3x10 (w Krossie lepsze hamulce) - z budżetu pozostanie akurat na jakieś akcesoria typu licznik , kask, pompka , itp.

Napisano

Przepraszam, że tak się w trące. Skoro mówicie o rowerze Kross Evado,  powiedzcie mi proszę czy duża jest różnica między Kross Evado 2.0 a rowerem Kross Evado 7.0 ?  I czy wersja 2.0 też jest dobra na kołach 29 cali do jazdy po asfalcie ?

• Mod Team
Napisano

Brix5
Dokładać nie ma sensu, bo to prawie kropka w kropkę to samo.
Bardziej skup się na rozmiarze, bo wydaje mi się, że 21" może być dla Ciebie niestety za mały, a jeśli masz długie kończyny, to prawdopodobnie tak będzie.

NorthAngel82
Różnica osprzętowa jest spora.
O jakich kołach 29" mówisz ? A może o jakimś innym modelu ?
Koła 29" są w rowerach górskich, a ściślej : obręcze mają tę samą średnicę, ale ze względu na grubsze opony przyjęło się to nazywać 29".
Jak znajdziesz cross'a do którego uda Ci się upchnąć opony MTB, to teoretycznie też będzie to 29", tyle że nadal z cross'ową geometrią
;)