Skocz do zawartości
szczurozor

[wycena] SR Epicon

Rekomendowane odpowiedzi

szczurozor

Witam.

Nie bardzo wiem gdzie dokładnie przypiąć ten temat więc w razie co proszę o przeniesienie.

Do rzeczy:

Za ile można próbować pogonić Epicona rocznik 2010 bez narażania się na zdobycie sprawności oszołoma?

pod tarczówki, mocowanie IS, ale zostawiam adapter IS/PM do tarczy 160mm

skok 100mm

pod oś 9mm

blokada skoku na koronie

regulacja tłumienia odbicia

sterówka alu taper 20,5cm

nabita gwiazdka

Stan wizualny, jak na 7-latka całkiem przyzwoity, otarcia od przewodu hamulca i kilka otarć na goleniach.

Był w czerwcu 2016 na serwisie u Activii, tam dostał miększe sprężyny (ważę aż 56-58kg), rurę taper i ogólny serwis.

Lagi bez najmniejszej rysy, nic nie cieknie.

Pozdrawiam

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Z 400 zł tak na oko, byłoby łatwiej gdybyś wstawił fotki. Coś mi świta że Epicony z tamtych lat mają złą opinię, ale nie jestem pewny dlaczego.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Imar

Za 400 złotych można ogarnąć taki amortyzator, nówka sztuka.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Daj mi link do nowego Epicona za 400 zł ( nawet z tamtych lat), chętnie kupię...

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Imar

Trzeba szukać okazji, Brałem kiedyś udział w aukcji, amortyzator poszedł za nie całe 400 złotych. Ja licytowałem niżej, nie był mi potrzebny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Szukając okazji to wszystko można kupić tanio. Znajomy sprzedawał RS RECONA GOLD 29' w stanie idealnym... za 500 zł.

 

Co nie zmienia faktu że regularna cena Epicona będzie mniej więcej w tym zakresie.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
szczurozor

No ja dorwałem właśnie Rebę za 600 w całkiem niezłym stanie.

A no właśnie. Wideł jest na 26".

Fotki jakieś wrzucę z domu.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
FelixFish

Na wiosnę lub wczesne lato (nie pamiętam) sprzedałem Epicona RLD 26" za 429zł, wizualnie był w perfekcyjnym stanie, jak ze sklepu, technicznie z resztą też :)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Jeżeli nie ma luzów to za 350-400 zł powinien pójść. Prawdę mówiąc gdyby nie obdarta korona to sam bym się nim zainteresował bo górne lagi wyglądają zdrowo.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
szczurozor

No jednak 7 lat jeździł. Kupiłem rower z zamontowanym już i korona od przewodu była powycierana a lakier z goleni gdzieś musiałem przetrzeć. Szczerze mówiąc to bardziej go używałem niż myślałem o sprzedaży, ale o serwis i konserwację starałem się dbać. W myśl zasady, że to ma działać a nie wyglądać ;)

Skom25 jeśli masz jakąś rozsądną propozycję to możemy pogadać.

Temat wyceny uważam za wyczerpany, dziękuję wszystkim za zabranie głosu:)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

To zależy czy chcesz tylko wystawić czy sprzedać ;)

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Tylko z tego co pamiętam to Raidon waży jakieś 1900g a Epicon 1650-1700g + prawdopodobnie ma rozbieralny tłumik.

 

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Z tego co ja pamiętam to współczesny raidon to właśnie stary epicon. W tym samym sklepie jest też nówka sztuka nieśmigana epixon za 650 z rocznika w którym na pewno tłumik był rozbieralny.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
skom25

Raidon nie ma rozbieralnego tłumika.

 

Tak czy inaczej amortyzator prezentuje jakąś wartość. Gdyby dokładnie porównywać co można kupić itd to by się okazało że większość kilkuletnich części rowerowych powinno kosztować kilkadziesiąt złotych, a tak nie jest  :thumbsup:

 

To co pisałem wcześniej, jeżeli miałbym się czepiać amortyzatora kolegi to przyczepiłbym się do objechanej korony co dość mocno zaniża cenę. Dolne lagi można przeboleć i próbować spolerować, ale farby zdartej do metalu się nie przywróci.

 

Tak czy inaczej ja bym zaczął od 350-400zł, nie będzie chętnych to można zawsze obniżyć cenę.

 

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
Dokumosa

Generalnie w przypadku tego epicona kluczowe kwestie to czy anoda jest cała i ślizgi nie wyrąbane bo reszta to estetyka. W każdym razie biorąc pod uwagę co chłopaki z piwnicy dokładają w gratisie to uważam to za ofertę bezkonkurencyjną.

 

A swoją drogą jak widzę w jakim stanie ludzie mają tłumiki w swoich amortyzatorach to się zastanawiam czy chociaż 5% społeczności w ogóle wie po co jest tłumik.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach
szczurozor

Anoda jest cała i ślizgi niewyrąbane.

Jak wspomniałem na początku amor jest po serwisie. Od tego czasu zrobiłem może z 500km w terenie raczej średnim niż ciężkim. Regularnie czyszczony i smarowany brunoxem.

Anoda jest cała i ślizgi niewyrąbane.

Jak wspomniałem na początku amor jest po serwisie. Od tego czasu zrobiłem może z 500km w terenie raczej średnim niż ciężkim. Regularnie czyszczony i smarowany brunoxem.

Udostępnij tego posta


Odnośnik do posta
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×