Skocz do zawartości

[wycena] SR Epicon


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Nie bardzo wiem gdzie dokładnie przypiąć ten temat więc w razie co proszę o przeniesienie.

Do rzeczy:

Za ile można próbować pogonić Epicona rocznik 2010 bez narażania się na zdobycie sprawności oszołoma?

pod tarczówki, mocowanie IS, ale zostawiam adapter IS/PM do tarczy 160mm

skok 100mm

pod oś 9mm

blokada skoku na koronie

regulacja tłumienia odbicia

sterówka alu taper 20,5cm

nabita gwiazdka

Stan wizualny, jak na 7-latka całkiem przyzwoity, otarcia od przewodu hamulca i kilka otarć na goleniach.

Był w czerwcu 2016 na serwisie u Activii, tam dostał miększe sprężyny (ważę aż 56-58kg), rurę taper i ogólny serwis.

Lagi bez najmniejszej rysy, nic nie cieknie.

Pozdrawiam

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No jednak 7 lat jeździł. Kupiłem rower z zamontowanym już i korona od przewodu była powycierana a lakier z goleni gdzieś musiałem przetrzeć. Szczerze mówiąc to bardziej go używałem niż myślałem o sprzedaży, ale o serwis i konserwację starałem się dbać. W myśl zasady, że to ma działać a nie wyglądać ;)

Skom25 jeśli masz jakąś rozsądną propozycję to możemy pogadać.

Temat wyceny uważam za wyczerpany, dziękuję wszystkim za zabranie głosu:)

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raidon nie ma rozbieralnego tłumika.

 

Tak czy inaczej amortyzator prezentuje jakąś wartość. Gdyby dokładnie porównywać co można kupić itd to by się okazało że większość kilkuletnich części rowerowych powinno kosztować kilkadziesiąt złotych, a tak nie jest  :thumbsup:

 

To co pisałem wcześniej, jeżeli miałbym się czepiać amortyzatora kolegi to przyczepiłbym się do objechanej korony co dość mocno zaniża cenę. Dolne lagi można przeboleć i próbować spolerować, ale farby zdartej do metalu się nie przywróci.

 

Tak czy inaczej ja bym zaczął od 350-400zł, nie będzie chętnych to można zawsze obniżyć cenę.

 

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Generalnie w przypadku tego epicona kluczowe kwestie to czy anoda jest cała i ślizgi nie wyrąbane bo reszta to estetyka. W każdym razie biorąc pod uwagę co chłopaki z piwnicy dokładają w gratisie to uważam to za ofertę bezkonkurencyjną.

 

A swoją drogą jak widzę w jakim stanie ludzie mają tłumiki w swoich amortyzatorach to się zastanawiam czy chociaż 5% społeczności w ogóle wie po co jest tłumik.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Anoda jest cała i ślizgi niewyrąbane.

Jak wspomniałem na początku amor jest po serwisie. Od tego czasu zrobiłem może z 500km w terenie raczej średnim niż ciężkim. Regularnie czyszczony i smarowany brunoxem.

Anoda jest cała i ślizgi niewyrąbane.

Jak wspomniałem na początku amor jest po serwisie. Od tego czasu zrobiłem może z 500km w terenie raczej średnim niż ciężkim. Regularnie czyszczony i smarowany brunoxem.

Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...