wign Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 chyba "spalilem" tarcze z tylu na zjezdzie z przeleczy karkonoskiej. Zrobila sie z lekka niebieska i strasznie rzezi przy hamowaniu... Klocki wlasnie wymienilem na BBB - nic nie pomoglo. Musze na cos zmienic i zastanawiam sie nad przejsciem na 203mm. Co byscie polecali i czy wystarczy zakupic wieksza tarcze + adapter? Takie tarcze jak BOP czy TEKTRO daja rade czy poszukac cos lepszego?
szakq Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 tylko adapter wystarczy wiekszy a tarze moze kup shimano nie sa zle a do tego tanie stosunkowo....
wookie Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 203 shimano sa juz dosc drogie , wzialbym te noname/accent itp z allegro bo jesy dosc potezna , sporo materialu , ludziki nie narzekali co jezdza powinna dosc dobrze cieplo odprowadzac i jest tania nie polecam hayesa i tych starych i tych v , 203 , zreszta inne tez , sa dosc miekkie i plastyczne podatne na bicia
szakq Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 tak z ciekawosci minimalny OT zrobie i zapytam po ile najtaniej w polsce widzeiliscie tarcze 180 orginalne avida?(juicy 5/7)
rzeźnik Napisano 16 Października 2006 Napisano 16 Października 2006 180 powinna ci styknąć większa na tyle będzie cokolwiek dziwnie wyglądać ,ale pewnie fajnie będzie to łapało
Ogór Napisano 23 Października 2006 Napisano 23 Października 2006 nie chodzi o lapanie tylko odprowadzanie ciepla ale 180 moze wystarczyc
tobo Napisano 23 Października 2006 Napisano 23 Października 2006 jesli nie jestes fanatykiem lekkosci kup 203. warunek ze masz amortyzator ktory to wytrzyma. mam tarcze accenta (faliste) wczesniej mialem tarcze win zipa. wszystkie sprawuja sie bez zarzutu. ich ceny sa dobre bo mozna w cenie hayesa lub avida kupic przynajmniej dwie accentowskie lub win zipowskie. w razie problemow (np przy wykrzywieniu) kupujesz inna i juz.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.