Skocz do zawartości

[przerzutki shimano] lock ring key

Gość

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witajcie  :icon_cool:

:whistling:  w piątek kupiłem rower za około 200zł , do pracy 

i wszystko było ok do dziś bo postanowiłem go rozebrać ale potrzebuję tzw lockring key, niestety jestem początkujący i nie wiele jeszcze wiem i na kasecie wyczytałem że są to przerzutki AA shimano china  :icon_question:  :icon_confused:  nie wiem jaki kulcz będzie dobry do tych przerzutek , http://ifotos.pl/z/qheeeax

Napisano

Przerzutki? Raczej klucz do wolnobiegu potrzebujesz żeby go zdjąć.

Napisano

bike24.com

cyklomania.pl

dt4you.pl

rowerowy.com

kickstarter.com

bottarieurope.com

decathlon.pl

www.bikeid.pl sram

www.goodsport.pl sram

kxbike.pl

fxbike.pl

ctbike.pl

emtb.pl

trialshop.pl

roweromania.pl

serwisbajka.pl

######.pl

twomarksport.pl

biketires.pl

sjscycle

bednarz.. itp. to jest dostęne też u nas nie przepłacaj.

Napisano

Najistotniejsza informacja ...

Zaprezentowany wyżej link kieruje do klucza do kasety w dodatku z prętem prowadzącym do drążonych osi na szybkozamykacz.

Tym kluczem do kasety nie da się odkręcić wolnobiegu tym bardziej wolnobiegu na kręconego na piastę z osia na śruby bez jej zdemontowania.

Potrzebny jest klucz do wolnobiegu a tym z kolei da się odkręcić stalowy LockRing kasety bo aluminiowy można nim objechać :).

Pozdrawiam 

Napisano

A po co chcesz to rozbierać? Zmieniasz wolnobieg na nowy czy chcesz ratować stary wolnobieg? A może po prostu chcesz się dobrać do piasty?

Napisano

bike24.com

cyklomania.pl

dt4you.pl

rowerowy.com

kickstarter.com

bottarieurope.com

decathlon.pl

www.bikeid.pl sram

www.goodsport.pl sram

kxbike.pl

fxbike.pl

ctbike.pl

emtb.pl

trialshop.pl

roweromania.pl

serwisbajka.pl

######.pl

twomarksport.pl

biketires.pl

sjscycle

bednarz.. itp. to jest dostęne też u nas nie przepłacaj.