Skocz do zawartości

[Rower] MTB do BikeMaraton max 5000 zł


Bobin89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Przejdę od razu do rzeczy. Mam zamiar brać udział w maratonach MTB (BikeMaraton) i coś faktycznie powalczyć :)
Wzrost 176 cm, waga 82 kg, spory staż zarówno na rowerze, jak i siłowni, więc oprócz kondychy mam też dosyć mocne nogi. Teraz potrzebuje porządnego sprzętu do ścigania.

Co do wymagań, coś w ten deseń:
Koła: 29", mus
Rama: wycieniowana, hydroformowana, taperowana głowa sterowa
Sztywna oś koła 15mm przód, 12 mm tył
Amortyzator powietrzny (przynajmniej Reba), obsługiwany manetką z poziomu kierownicy/blokada skoku
Przerzutki: SRAM GX bądź Shimano XT, 2 x 10 bądź 1 x 11

 

Aktualny faworyt:

- Canyon Grand Canyon AL SL 29 https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/grand-canyon-al-sl-7-9.html - jestem laikiem i nie wiem.. to jest 2 x 10 (gdzie to jest napisane?)

Romet Mustang 3 29 (gdyby był dostępny, ale raczej nie wyhaczę)

 

Inne propozycje? Czytałem już na ten temat masę, i uwierzcie - głowa płonie, jeśli nie siedzi się w tym miesiącami/latami, więc proszę o pomoc. Gdybym musiał coś jeszcze doprecyzować - piszcie.

 

Z góry dziękuję za pomoc.

Pozdrawiam!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

https://rower.com.pl/accent-peak-29-slx-595910

 

tu masz wiekszośc warunków spełnioną

 

 

https://www.7anna.pl/product-pol-10168-Rower-Mondraker-2017-Leader-RR-29.html

 

a tutaj daję... bo można negocjować.

Rower sprawdzony i posiada wszystko czego sobie zażyczyłeś. 

 

edit

 

i jeszcze takie do rozważenia byc może..

http://www.rowerymerida.pl/produkt1229/bignine-600-rower-merida.html

Edytowane przez lederfox34
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziwny napęd? a czemu?

Chwalę sobie nx. 

Faktycznie niektórzy do sram-owskich hamulców mają wątpliwości (inni do magury a inni znowu że już nie ta jakość slx-ów :) )