SwiftyGOD Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Witam jestem zielony w tych sprawach chciałbym zaczac swoja przygode z fr lub dh Sam nie wiem jaki rower kupić.Może byc używany do 2000zł.Myślałem nad tym na poczatek. ATX 2 (2017) - Giant Bicycles | Polska Tez moze byc skladany z czesci Wzrost 165cm Waga 45kg
Piter233 Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Zobacz sobie w jakiej kategorii jest ten rower i sam sobie odpowiedz na pytanie czy się nada.
SwiftyGOD Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Napisano 2 Kwietnia 2017 Rzeczywiście czy mozecie mi jakiś zaproponować za 2tys używany lub nowy
Gość Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Za 2 tysiące do FR lub DH to kupisz używany amor Wybacz za szczerość, ale pisząc takie rzeczy pokazujesz że nie masz bladego pojęcia o dyscyplinach o których piszesz oraz o samym sprzęcie
SwiftyGOD Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Napisano 2 Kwietnia 2017 A taki rower żeby od czasu do czasu sobie skoczyć po jakieś górce i żeby się nie roz leciał to ten co podałem w opisie wystarczy?
Gość Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 Ten rower nadaje się do tego żeby sobie nim bardzo spokojnie pojeździć po lesie, do niczego więcej
SwiftyGOD Napisano 2 Kwietnia 2017 Autor Napisano 2 Kwietnia 2017 A mógłbyś znaleźć taki dobry rower do 2tys może być używany
SovaLTD Napisano 2 Kwietnia 2017 Napisano 2 Kwietnia 2017 A mógłbyś znaleźć taki dobry rower do 2tys może być używany To albo dobry, albo za 2 tys. to się jedno z drugim wyklucza. Niektórych rzeczy nie przeskoczysz, ten sport czyli DH, FR nie jest tani i nie da się kupić DOBREGO takiego roweru za 2 tys. Może i kupisz jakiś tam, ale i tak pewnie trzeba będzie w niego wpakować drugie tyle. Poza tym masz już ciuchy, kask, buty? Wiesz, że serwis takiego roweru to też są koszty ileś tam set zł na sezon? Poczytaj trochę, zainteresuj się, zobacz ile co kosztuje, dozbieraj więcej kasy, bo za 2 tys to naprawdę nie ma sensu.