kuba3d6 Napisano 5 Marca 2017 Napisano 5 Marca 2017 Witam, szukam roweru w tej granicy cenowej.W oko wpadły mi dwa modele Canyon Grand Canyon AL SL 8.9, oraz Radon ZR Race 8.0. Oba wychodzą podobnie cenowo, tylko nie znam się do końca na osprzęcie i nie wiem co będzie lepszym wyborem, a może warto poszukać czegoś jeszcze innego ? Mam 190cm wzrostu i na wagę w chwili obecnej wnoszę 105kg z tendencją spadkową. Rower ma być uatrakcyjnieniem treningu, bieganie na bieżni czy rower stacjonarny to straszna nuda, a także na dojazdy do pracy 40km dziennie, oraz wycieczki rodzinne, dobrze jakby była możliwość przykręcenia fotelika dziecięcego. Tylko czy rower to wytrzyma moje 105kg i 15kg+ dziecka ?Rower ma mi służyć na lata, poprzedniego Gianta jeszcze na 26" miałem przez 10 lat i praktycznie nic się z nim nie działo przez ten czas, po za rzeczami eksplatycyjnymi. Pozdrawiam serdecznie.
qb3 Napisano 5 Marca 2017 Napisano 5 Marca 2017 Lepiej napisz czy w ramach treningu zamierzasz wjechać do lasu (TPK) i właśnie przez niego dojeżdżać te 40 km do pracy. Rowery, które wstawiłeś to rowery dość sportowe i mocowanie na nich fotelików nie jest najlepszą opcją. Ramy nawet nie posiadają otworów montażowych do błotników czy bagażników. Jedyna opcja to chwyty za rurki, ale ja bym się bał do tak wylajtowanych rurek przyczepić fotelik chociaż widziałem już takie patenty. Rowery, które wstawiłeś to całkiem dobre maszyny, ale do szybkiej i sportowej jazdy po TPK lub w górach oraz na maratonach. Przy takiej masie jak Twoja + fotelik z dzieckiem taki rower może dostać w kość. Oczywiście można na nich uprawiać turystykę terenową, ale do jazdy głównie w mieście to kiepski wybór. Jak ja bym miał 40 km śmigać takim po ścieżkach rowerowych lub szosie do pracy to bym nie był zadowolony. To rowery górskie z zacięciem wyścigowym. Sam kupiłem rok temu Grand Canyona w ciemno i czasami żałuję. Brak możliwej przymiarki tych rowerów (radon też) to problem, chociaż można je oddać w przeciągu miesiąca.