ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 budzetowo: https://rowerplus.pl/korby-szosowe/3566-sunrace-fcr81-mechanizm-korbowy.html . taniej niz kolo z kaseta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tatanka Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 Faktycznie tanio.Ale do tego jeszcze suport i pewnie przerzutka przednia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 a kto mowi, ze korby 48 zebowej na szosową nie mozna wymienic? ja pod najprostrzego Tourneya, klamkomanetke i przerzutki tyl-przod, dalem korbe szosowa Campagnolo 53-39 i chodzi to plynnie. z tylu mam wolnobieg 14-28 T... na takin napedzie, kola 28 cali, opony 1,5 calowe, turlam sie od roku po Wroclawiu. Pierwszy post - serwis stwierdził, że większej zębatki niż 48 nie zmieści. Problem nie w tym jak będzie to chodzić tylko czy rama na to pozwoli (kwestia jak mocno gięte tylne dolne widełki, długość osi suportu). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 tylko wolał bym sztywna ośkę niż ten szybko zamykacz oraz kolorystycznie czarne wyglądają najlepiej Pod sztywna oś trzeba mieć ramę w tym systemie. Jak masz szybko-zamykacz to nic nie musisz mierzyć bo sztywnej osi tam nie wsadzisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 13 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 13 Stycznia 2017 jako sztywna os, zapewne, mial na umysle montaz piasty do widelek na nakretki a nie na ,,szpilke''. choc autora za trolla postrzegam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukas28 Napisano 14 Stycznia 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Tego po Tobie się nie spodziewałem poczytaj temat i zobacz kto trollowaniem i bezsensownym pisaniem nie na temat ten temat chciał rozwalić dlatego kolejno podziękuje i tobie w tak szczerym udzielaniu rad naprawdę postawa sportowego cyklisty masz na 100% w genach. Wybaczycie ale już mam tego dość fakty tu mówią same za siebie nie trzeba było długo czekać aby dojść do wniosku ze uszczypliwości jest ponad pomoc drugiemu człowiekowi w doradzaniu o co człowiek prosi Najwidoczniej to norma na tym forum co dodatkowo ewidentnie świadczy o was samych jakimi ludźmi jesteście skoro tak lubicie uszczypliwości czy rozwalanie ludziom tematów bezsensownym pisaniem. W tym momencie podziękuje wszystkim którzy okazali się ludźmi i choc trochę mi podpowiedzieli oraz naprowadzili na dobry trop Dalej o resztę ewidentnie bede pytał na innym forum na pewno nie tu bo chamstwa nie zniosę. I na koniec jak już tak oftopami macie satysfakcje z rozwalania mi tematu. Nutka dla was http://www.youtube.com/watch?v=o9Vb0Ld-EcE (Anna Jantar - Za każdy uśmiech) z życzeniami większej ilości uśmiechu tak aby wasze życie nabrało więcej dobrych emocji jak na sportowych cyklistów przystało. Mimo wszytko pozdrawiam was serdecznie z kulturą i godnością której poniektórym jak widać jednak bark Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HarveyDent Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Już chyba drugi raz żalisz się na nas, więc bez żalu: Do widzenia. Idź już sobie. Ale idź. Tak po prostu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal_L Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 Ale ja tu chamstwa nie widze. Kolega nie moze zrozumiec ze nie zawsze odpowiedz koncowa tematu jest taka jaka mogli bysmy sie spodziewac. W przypadku tego to odpowiec na ten temat jest taka ze nie potrzebujesz nic zmieniac w rowerze. Popracuj nad kadencja to jest odpowiec na pytanie tego tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 14 Stycznia 2017 miło było. będziemy tęsknili. jakoby i poniekąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IvanDrago Napisano 2 Marca 2017 Udostępnij Napisano 2 Marca 2017 urwał trochę wagi z roweru poporostu przy tej wymianie dołożył bym i od razu to zrobił ale nie chce pakować w ten rower grubej kasy bo to jest i tak taki rower do "szybkiej" komunikacji po mieście. No i prawidłowo, mam takie samo podejście do swojego mieszczucha. Jeżeli zależy Ci na budżecie i trwałości napędu, tak jak mi, to olej te wszystkie tanie kasety Sh*tmano i Sunrace, a tym bardziej nie kupuj kół Stars, Swift Arriv itp. To są wszystko ciężkie, a jednocześnie miękkie kloce zrobione z przypadkowego metalu w Chinach. Kupiłem kiedyś, nie pojeździłem nawet sezonu i łańcuch zaczął się ślizgać a oś w kole pękła. Proponuję, abyś poszedł w wolnobiegi produkowane w czasach, kiedy liczyła się trwałość a nie waga. Zwróć uwagę na firmy takie jak Regina czy Sachs Maillard. Do dostania raczej na Olx niż Allegro, a na pewno nie w sklepie. To są piekielnie trwałe wolnobiegi. Jak najbardziej da się serwisować zapadki, ja nawet oddaję do szlifowania tryby, kiedy nie chcą już przyjąć nowego łańcucha. Dodatkową zaletą jest poprawne działanie nawet na mrozie (pieski nie stają tak ja zdarza się w ciasnych bębenkach). Da się te wolnobiegi znaleźć w rozmiarach zaczynających się od 13T, a nawet 12T w przypadku Maillarda. Wtedy nic nie musisz wymieniać w swoim rowerze, tylko wolnobieg i ew. łańcuch. Co do budżetowego odchudzania roweru, to polecam zacząć od wywalenia bagażnika, błotników, dynama i oświetlenia jeżeli jest i przejścia na LED. Zmiana opon na wąskie slicki np. 32x700 też sporo pomaga na + do prędkości i - do wagi. W dalszej kolejności można wymienić sztycę, siodło, kierownicę. Na pewno nie zdejmowałbym hamulca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 4 Marca 2017 Udostępnij Napisano 4 Marca 2017 Co do budżetowego odchudzania roweru, to polecam zacząć od wywalenia bagażnika, błotników, dynama i oświetlenia jeżeli jest i przejścia na LED Brawo, właśnie z roweru miejskiego zabrałeś rzeczy przydatne i wygodne w mieście. Przejście z dynama na led bateryjne nie jest tanie, jeżeli chce się zachować kulturę oświetlania, a na wadze wcale się aż tyle nie zaoszczędzi (lampki można szacować 1:1, a wagę dynama przejmą baterie). Swift Arriv itp. To są wszystko ciężkie, a jednocześnie miękkie kloce zrobione z przypadkowego metalu w Chinach Ciekawie prawisz. Tak się składa, że mam 3 koła na takich obręczach, jedno ma 10 lat i przebieg w okolicach 23 tyś. km, 2 kolejne 7 lat i okolice 14 tyś. km. Nie jest to cud techniki ale jakoś nie chcą się rozlecieć. Takie ciężkie te obręcze, że o wiele droższe Mavici też tyle potrafią ważyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
IvanDrago Napisano 4 Marca 2017 Udostępnij Napisano 4 Marca 2017 Brawo, właśnie z roweru miejskiego zabrałeś rzeczy przydatne i wygodne w mieście. Dziękuję za docenienie mojego wkładu w dyskusję Troszkę po mieście jeżdżę (4 kkm rocznie) i błotniki stosuję tylko w zimie. W pozostałe pory roku zakładam gładkie opony, które bardzo mało chlapią. Przejście z dynama na led bateryjne nie jest tanie, jeżeli chce się zachować kulturę oświetlania, a na wadze wcale się aż tyle nie zaoszczędzi (lampki można szacować 1:1, a wagę dynama przejmą baterie). Jeżeli chce się mieć oświetlenie jak światła w samochodzie to pewnie tak... Ale do miasta mi osobiście wystarczy tyle, żeby kierowcy mnie widzieli, bo ja wszystko widzę - ulice są oświetlone. Moje lampki LED z akumulatorkami ważą po jakieś 50 g i były tanie, więc nie żałuję wywalenia dynama. Ciekawie prawisz. Tak się składa, że mam 3 koła na takich obręczach, jedno ma 10 lat i przebieg w okolicach 23 tyś. km, 2 kolejne 7 lat i okolice 14 tyś. km. Nie jest to cud techniki ale jakoś nie chcą się rozlecieć. Takie ciężkie te obręcze, że o wiele droższe Mavici też tyle potrafią ważyć. Może 7 czy 10 lat temu ta firma robiła dobre koła. Ale ja kupowałem 3 lata temu i ich wykonanie jest fatalne, łatwo się gną, a boczna powierzchnia, ta o którą trą klocki hamulcowe, bardzo szybko się ściera. Do tego wyczuwalnie cięższe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zekker Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 Nie znam opon niechlapiących i nie wyobrażam sobie dojazdu do pracy będąc cały ochlapany. Mniej lub bardziej ale z każdej opony leci struga wody. Miasto miastu nierówne, są miejsca dobrze oświetlone, są kiepsko lub wcale. Bywa że jezdnia jako tako czy nawet przyzwoicie, a chodnik z ddr ginie w ciemnościach (dodatkowo światła samochodów oślepiają). Powtórzę się, nie jest to cud techniki ale ze wszystkich tanich jakie miałem, okazały się najmocniejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbyszekZmysichKiszek Napisano 5 Marca 2017 Udostępnij Napisano 5 Marca 2017 temat do zamkniecia, autor sie poddal 14 stycznia, wiec nie ma co sie rozwodzic nad pytaniem jego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.