Kabuz Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Witam. Po zimie zamierzam wymienić części napędu w moim B'twin 540. Proszę, napiszcie mi czy wybrane części będą dobrze ze sobą współpracować. SLX RD-M662-GS/SGS przerzutka tylna SLX FD-M661 przerzutka przednia Deore FC-M590 korba Deore SL-M590 3x9rz. manetki CS-HG200-9 11-34T 9rz. kaseta XT CN-HG93 9 rz. łańcuch Dziękuję za uwagę i pozdrawiam .
gtb Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 Wszystko ze sobą będzie dobrze współgrało ale przy wymianie tylu gratów nie lepiej przejeść na 10s (cenowo dużo drożej nie wyjdzie) i rozważyć 2x10?
Kabuz Napisano 3 Stycznia 2017 Autor Napisano 3 Stycznia 2017 Rowerem jeżdżę najwięcej po mieście (codziennie do pracy) i używam głównie największego blatu. Myślałem o zamianie, ale postanowiłem zostać przy 3x9.
Arni220 Napisano 3 Stycznia 2017 Napisano 3 Stycznia 2017 To jak używasz głównie najwiekszego blatu czyli na tyle pewnie 5 najmniejszych koronek, to po co ci kaseta typowo górska? Śmiało wkładaj 11-28, a i pewnie przerzutka obsłuży szosową 12-27 (772 obsłużyła testowo nawet 12-23). Będzie ci znacznie przyjemniej zmieniac biegi, nie będzie tak dużych przeskoków pomiędzy kolejnymi. https://www.rowertour.com/p/19603/shimano-sora-cs-hg50-kaseta-rowerowa-szosowa-9-rzedowa Łańcuch też niepotrzebnie pchasz tak drogi, dziś kupiłem dwie sztuki KMC X9.73 za całe 41zł/szt.
RainbowHunterPL Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Łańcuch jak już kup Capmagnolo C9 raz wydane pieniądze a najlepszy łańcuch 9s
Chleje24na7 Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Lepiej kup przerzutkę Deore m591 lub xt m771, m662/m772 działają bardzo przeciętnie
Kabuz Napisano 4 Stycznia 2017 Autor Napisano 4 Stycznia 2017 Dziękuję Wszystkim za porady i pozdrawiam.
Arni220 Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Łańcuch jak już kup Capmagnolo C9 raz wydane pieniądze a najlepszy łańcuch 9sO ile % jest lepszy czyli ile km więcej da się przejechać na C9 od KMC? Różnica w cenie czterokrotnie wyższa, na KMC spoko kilka tyś. km się zrobi, to na C9 powinno z 20 tych tysięcy dać się nastukać. Gwarantujesz że tak będzie? Ja gwarantuję że nie, jak przejedzie 1kkm więcej to maks, a więc nie widzę uzasadnienia dla wydania takich pieniędzy tym bardziej, że jego kaseta hg200 kosztować będzie 40zł, a ewentualnie szosowa 12-27 aż 70. Lepiej kup przerzutkę Deore m591 lub xt m771, m662/m772 działają bardzo przeciętnieNiepotwierdzam, moja 772 od ok. 15 tyś. km działa perfekcyjnie świetnie, takie działanie nazwać przeciętnym to ogromna przesada, wystarczy o przerzutkę dbać. Przerzutka działa tak jak powinna choć mocno zastanowił bym się czy nie kupić dwuzawiasowej gs po to, by bez problemu montować jeszcze ciaśniejsze kasety szosowe np. 12-25
Chleje24na7 Napisano 4 Stycznia 2017 Napisano 4 Stycznia 2017 Arni nie zaprzeczam, że jesteś zadowolony. Po prostu uważam, że jest duża różnica w kulturze pracy przy Shadow i Klasycznej w napędzie 9sp na korzyść klasycznej. W ujęciu komparatywnym uważam że działa przeciętnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.