Skocz do zawartości

[kask] motorowy, dobry/zły pomysł?

_igi

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Siemika, patrze tak po aukcjach z allegro i widze, że można kupić całkiem tanio pełne kaski motorowe, czy to warto? Wiem, że to by śmiesznie wyglądało, ale ogólnie w kasku się śmiesznie wygląda :excl: No i muszę powiedzieć, że zdolny jestem, więc chciałbym coś "pancernrgo", co dobrze by ochroniło moją łepetynę :rolleyes:

A jaki kask proponujcie do 100 ,- ?

Chcialem sobei dla jaj kupić taki kask robotniczy, ale widze że na allegro nie ma :excl:

Napisano

Moim zdaniem kaski motorowe (fullface) na rower to zły pomysł głównie ze względu na przyciemniane szybki, wagę i beznadziejną wentylacje, a jeżeli chodzi o zwykłe (niepełne) kaski motorowet to jw. tylko bez wzmianki o szybce.

A jakiego kasku szukasz, do sportów grawitacyjnych czy XC?

Napisano

ja jestem początkujący,ale mam dużo "przeżyć" zresztą buduje drugi rower, któemu dam wycisk, więc skorupka się przyda, muślałem też o skorupce authora

Napisano

Jeśli myślisz o kaskach fullface to niestety ale muszę Cię zmartwić.

Zapewne myślisz o kasku typu Dragon lub Tiger (jeździłem swego czasu na skuterach) i muszę Ci powiedzieć że w cieplejszy dzień pocisz się jadąc 60km/h w takim kasku. Co będzie przy pedałowaniu i niższych prędkościach chyba nawet nie muszę Ci mówić. Łatwo możesz się przegrzać.

Na zdrowiu nie warto oszczędzać - kup kask przystosowany do sportu w których chcesz go stosować.

Napisano

niektorzy zjazdowcy rowerowi uzywaja motocyklowych kaskow bella i innych firm. ale sa to ciezkie modele motocyklowe - najlzejsze takie kaski to waga minimum 1 kilo. skorupa i wysciolka wazy po prostu.

Napisano

Jeżeli masz kask typu motocrossowego to od biedy się nada, do FR czy DH.

Jeżeli masz integrala to niepolecam jazdy w nim, wiem bo sam jeździłem...wentylacja zerowa pomimo że na motorku było w nim zimno jak w klimie. Wygłuszenie też jest znacznie lepsze, więc nie bardzo do jazdy po mieście się nadawał.