szymonski Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Shimanko wszystkim chcącym pomóc Nadszedł czas na zmianę łańcucha w moim bajku, posłużył mi długo, już jest w złym stanie, zajechał mi praktycznie tarczę od korby na amen... Nie wiem dokładnie ile km na nim zrobiłem ale myślę że może i nawet 2000. Miałem KMC x 10 więc potrzebuje czegoś w ten deseń, do napędu srama 2x10, z korbą s800 36/22. Nie znam się na temacie, toteż nie wiem czy łańcuch jest wystarczająco dobry, czy lepiej kupić trochę lepszy. Czym właściwie różnią się poszczególne łańcuchy oprócz masy i trwałości, także nie za bardzo wiem... Słyszałem, że mądrym wyjściem jest kupno 2-óch, może ciut gorszych i zmienianie ich co jakieś 500km, co o tym ? Proszę o jakieś propozycje, co robić, co kupić, opinie etc. Będę wdzięczny za wszystko. h5!
Tatanka Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 Polecam Kmc x10.93.Jazda na 2 łańcuchy to dobry pomysł. Łancuchy oprócz trwałości i wagi różnią się też powłoką antykorozyjną.Jak zjechany blat,to i kaseta pewnie też.Sprawdź to.
Gość Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 To Cie czeka wymiana kompletu a nie tylko łańcucha, sprawdź tak jak pisze kolega wyżej.
Arni220 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 zajechał mi praktycznie tarczę od korby na amen... Nie wiem dokładnie ile km na nim zrobiłem ale myślę że może i nawet 2000. Że co? W 2000km zajechałeś blat korby? A co z kasetą? Nie zgubiłeś jednego zera? X10.73 - to jest moja propozycja, tańszy o dobre 20zł od X10.93, a jedyna różnica to inne wykończenie blaszek zewnętrznych. Efekt czysto wizualny, antykorozyjny raczej średnio, bo pozostałe elementy łańcucha i tak są identyczne. W sumie czy one też nie są pokryte z zewnątrz jakimś innym sposobem niklowania tak jak np. kasety HG300 vs 400? Nie zdziwił bym się.
krzyszy691 Napisano 11 Września 2016 Napisano 11 Września 2016 To wymyślał ktoś kto sprzedaje łańcuchy?